Skip to main content

Jari 24

• 5 januari 2022
  • 4 reacties
  • 116 × bekeken

Jari
Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 9 reacties

Hallo allemaal,

Ik wil me even voorstellen. Ik ben Jari, 24 jaar oud. Ben inmiddels al 1,5 jaar afgestudeerd, heb de opleiding manager transport & logistiek niveau 4. Hiervoor heb ik de hoveniersopleiding afgerond niveau 3. Daarna ben ik gaan werken. Een HBO opleiding in de transport & logistiek was iets te hoog gegrepen. Mijn hobby's zijn gamen, muziek maken bij de harmonie, wandelen, bordspellen spelen, luister veel naar muziek en op Netflix film en series kijken.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 5 januari 2022

Hoi Jari,

Wat leuk dat je, je heb aangemeld bij de Join Us Familie! wat voor Films kijk je graag?

Rochella
  • 504 reacties
  • 6 januari 2022

Welkom Jari!

Leuk dat je je voorstelt! En fijn dat je de community hebt gevonden! :blush:
Je hebt wel echt twee totaal verschillende opleidingen gedaan, dat betekent dat je veelzijdig bent! Jammer dat de HBO studie het niet is geworden, maar er zijn genoeg andere dingen om je mee bezig te houden, dus wie weet dat je ooit het nog wel kunt doen.  

Wat voor games speel je graag?

Jari
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 9 reacties
  • 9 januari 2022
Quinty schreef:

Hoi Jari,

Wat leuk dat je, je heb aangemeld bij de Join Us Familie! wat voor Films kijk je graag?

Ik kijk graag drama, actie of Si-fi films en series

Jari
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 9 reacties
  • 9 januari 2022
Rochella schreef:

Welkom Jari!

Leuk dat je je voorstelt! En fijn dat je de community hebt gevonden! :blush:
Je hebt wel echt twee totaal verschillende opleidingen gedaan, dat betekent dat je veelzijdig bent! Jammer dat de HBO studie het niet is geworden, maar er zijn genoeg andere dingen om je mee bezig te houden, dus wie weet dat je ooit het nog wel kunt doen.  

Wat voor games speel je graag?

Voornamelijk speel ik simulatie gerelateerde games. Zoals F1 2021, Farming simulator 22 enz. 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen