Skip to main content

Jada 25 omgeving Den Bosch

• 8 november 2022
  • 5 reacties
  • 170 × bekeken

Hi hi! 

Ik ben nieuw hier dus wilde me graag even voorstellen! :). Ik ben Jada, 25 jaar en woon in Den Bosch. Koken is me nr 1 passie. Voornamelijk de Aziatische keuken ben ik dol op. Maar nl, franse, Italiaanse, midden-oosterse keuken zijn ook favoriet. Ik ben heel erg van het nieuwe dingen uitproberen… haal me inspiratie vooral van recepten op internet en youtube etc,  en ook door restaurants te bezoeken. Als iemand nog een heerlijk recept heeft of een goed restaurant weet, ben ik daar wel heel erg nieuwsgierig naar :)

Maar goed… genoeg over mij… deel jij ook de liefde voor food of heb je gewoon zin om even te babbelen? Let me knowww en stuur me een berichtje :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Supercharger
  • 18 reacties
  • 8 november 2022

Hey Jada, wat is je favoriete gerecht om te maken?

En heb je nog algemene kooktips die je kunt delen

Groetjes,

Joost

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+11

Heb je weleens Indonesisch gekookt, @Jada ? (als het goed is valt dat volgens mij onder de Aziatische keuken, waar ik groot fan van ben) en zo ja, wat dan?  

Floris
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 228 reacties
  • 8 november 2022

Hee Jada welkom.

Leuk dat je van koken houdt en verwacht dat er veel meer mensen zijn die dit ook leuk vinden. Ik ben ook benieuwd naar bovenstaande vragen.

Puppybeertje
Forum|alt.badge.img+1
  • Socializer
  • 7 reacties
  • 9 november 2022

Hey heyy Jada, ik hou ook echt van eten vooral als het lekker is😋. Wat is je favoriete recept om te maken? en welke vind je het lekkerst?

Groetjes Jada ( haha ja zo heet ik ook😆)

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 10 november 2022

Heee

Welkom op de community!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen