Skip to main content

Jackie 26 jaar wormerland

• 29 augustus 2023
  • 2 reacties
  • 118 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi!

Ik kom me even (opnieuw) voorstellen. 

Ik ben Jackie, ben 26 jaar en kom uit wormerland. Ik ben opzoek naar mensen met wie ik leuke dingen kan ga ondernemen, de vrienden die ik al heb zijn allemaal te druk, dus hoop ik hier iemand te vinden.

Ik heb samen met mijn moeder een eigen bedrijf, en ben zelf bezig met een opleiding. Mijn hobby's zijn wandelen met mijn hond, paardrijden, terrasjes pakken en Netflixen

Hoop hier snel leuke mensen te ontmoeten.

Groetjes Jackie 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Renze Snoek
Forum|alt.badge.img+6
  • Enthusiast
  • 157 reacties
  • 2 september 2023

Hoi Jackie! Renze hier

Leuk dat je even opnieuw voorstelt! Ik heb je andere topic gemist haha. Wormerland, ligt toevallig in Noord-Holland? Dan zou ik in de buurt moeten wonen haha

Wat voor bedrijf run je samen met je moeder?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 1 reactie
  • 7 september 2023
Renze Snoek schreef:

Hoi Jackie! Renze hier

Leuk dat je even opnieuw voorstelt! Ik heb je andere topic gemist haha. Wormerland, ligt toevallig in Noord-Holland? Dan zou ik in de buurt moeten wonen haha

Wat voor bedrijf run je samen met je moeder?

Hoi! Wormerland ligt inderdaad in noord-holland, in de buurt van zaandam-purmerend.

Ik run nu samen met mijn moeder een zorgboerderij😁

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen