Skip to main content

J4lia 22 omgeving Leiden

• 21 augustus 2022
  • 26 reacties
  • 529 × bekeken

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 13 reacties

Heeyy allemaal, ik ben Julia, ben 22 jaar en woon in Leiden. Ben in het weekend nog vaak te vinden in Haarlem bij mijn ouders. Door het verhuizen en mijn studie zijn mijn vriendschappen beetje verwaterd en ben dus opzoek naar leuke nieuwe vrienden. Vraag vooral als je meer wilt weten😊

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

26 reacties

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 21 augustus 2022

Hey Julia:) welkom op de community 

Welke studie ben je gaan doen? En wat zijn je hobby's?

Nik
Forum|alt.badge.img+11
  • Guru
  • 128 reacties
  • 21 augustus 2022

Hi Julia,

Welkom hier op de community! Ik ben niet vaak in Leiden geweest, maar volgens mij is het wel een leuke stad om uit te gaan en dingen te ondernemen. Wat doe je graag in je vrije tijd? 

Liona1999
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 25 reacties
  • 22 augustus 2022

Heei heei,

Welkom hier! Ik woon op 30 minuutjes afstand van Haarlem! Wat doe je verder in je dagelijkse leven? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 13 reacties
  • 22 augustus 2022
Nick schreef:

Hey Julia:) welkom op de community 

Welke studie ben je gaan doen? En wat zijn je hobby's?

Ik studeer geneeskunde, ben nu net 3 maanden bezig met mijn master. Ik vind heel veel dingen leuk om te doen, ergens drankje doen, film of serie kijken, iets actiefs doen, ergens heengaan, borrelen, kletsen, lezen en nog veel meer. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 13 reacties
  • 22 augustus 2022
Dominik schreef:

Hi Julia,

Welkom hier op de community! Ik ben niet vaak in Leiden geweest, maar volgens mij is het wel een leuke stad om uit te gaan en dingen te ondernemen. Wat doe je graag in je vrije tijd? 

Heeyy, jaa is zeker een leuke stad, wel echt een studentenstad.  Ik vind heel veel dingen leuk om te doen, ergens heengaan, ergens een drankje doen, iets actiefs doen, film of serie kijken, kletsen, borrelen, lezen en nog veel meer. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 13 reacties
  • 22 augustus 2022
Liona1999 schreef:

Heei heei,

Welkom hier! Ik woon op 30 minuutjes afstand van Haarlem! Wat doe je verder in je dagelijkse leven? 

Hi, dat is niet al te verweg. Ik loop nu 5 dagen per week coschappen. Verder probeer ik in mijn vrije tijd leuke dingen te plannen en te relaxen. Soms ga ik ff een drankje doen of ergens lunchen, andere keer lekker ff er op uit en soms gwn lekker ontspannen op balkon een boekje lezen. Wat doe jij in het dagelijkse leven? 

Liona1999
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 25 reacties
  • 22 augustus 2022

Ik werk in huishoudelijk hulp. Vind het leuk om uit te gaan, shoppen. Ben veel met me beste vriendin en ook met me vriend. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 13 reacties
  • 22 augustus 2022
Liona1999 schreef:

Ik werk in huishoudelijk hulp. Vind het leuk om uit te gaan, shoppen. Ben veel met me beste vriendin en ook met me vriend. 

Ah gezellig! Wat doe je zoal met je beste vriendin en met je vriend?

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 6 reacties
  • 22 augustus 2022

Hey Julia,

Ik ben Rick, 19 jaar en kom nabij Haarlem. Klinkt leuk, we zullen wel wat interesses delen. Is het chaotisch dat verhuizen of? Groetjes

Charley
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • 84 reacties
  • 24 augustus 2022

Hi hi! Welkom bij de community :)) Leuk dat je in Leiden woont. Ik woon zelf in Delft, maar ik studeer ook in Leiden, dus ik kom er geregeld! 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 13 reacties
  • 24 augustus 2022
rzwa912 schreef:

Hey Julia,

Ik ben Rick, 19 jaar en kom nabij Haarlem. Klinkt leuk, we zullen wel wat interesses delen. Is het chaotisch dat verhuizen of? Groetjes

Heeyy, ik ben vorig jaar verhuist dus is alweer even geleden. Toen was het niet heel chaotisch gelukkig, mijn ouders hielpen me erbij en alles ging vrij soepel

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 13 reacties
  • 24 augustus 2022
Charley schreef:

Hi hi! Welkom bij de community :)) Leuk dat je in Leiden woont. Ik woon zelf in Delft, maar ik studeer ook in Leiden, dus ik kom er geregeld! 

Heeyy, wat leuk! Wat studeer je? Ken je nog leuke plekken in Leiden die ik zeker moet bezoeken? 

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 224 reacties
  • 24 augustus 2022

Heeee Julia, 

Leuk dat je aansluit bij de community,! Lijkt mij een boeiende studie, loop je ook nog stage?

Hoe woon je?

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 7 reacties
  • 25 augustus 2022

Hi Julia, welkom op de community! Ik kom ook uit Haarlem. Het lijkt me leuk om een keer iets te drinken. Wat wil je later gaan doen met je studie?

Groetjes,

Lau

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 13 reacties
  • 25 augustus 2022
Nasim schreef:

Heeee Julia, 

Leuk dat je aansluit bij de community,! Lijkt mij een boeiende studie, loop je ook nog stage?

Hoe woon je?

Heeyy, jaa is zeker een boeiende studie. Groot deel van de master is eigenlijk stage. Ik woon in een studentenhuis 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 13 reacties
  • 25 augustus 2022
Lau schreef:

Hi Julia, welkom op de community! Ik kom ook uit Haarlem. Het lijkt me leuk om een keer iets te drinken. Wat wil je later gaan doen met je studie?

Groetjes,

Lau

Hi Lau, gezellig! Uit welke buurt in Haarlem? Lijkt me ook gezellig! Ik wil graag dokter worden, maar weet nog niet precies wat voor dokter. 

Groetjess

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 6 reacties
  • 25 augustus 2022
J4lia schreef:
rzwa912 schreef:

Hey Julia,

Heeyy, ik ben vorig jaar verhuist dus is alweer even geleden. Toen was het niet heel chaotisch gelukkig, mijn ouders hielpen me erbij en alles ging vrij soepel

Dat is mooi. Woon je daar goed en rustig?

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 224 reacties
  • 25 augustus 2022

Ahh mooi @J4lia ! Het lijkt mij kei leuk om een keertje af te spreken om wat te gaan drinken. Haarlem is toevallig mijn thuishaven, ben daar opgeroeid, 

Rochella
  • 504 reacties
  • 28 augustus 2022

Welkom Julia!

Leuk dat je je voorstelt! 😊

Leiden is een leuke stad, inderdaad echt een studentenstad erg gezellig! 😉

Veel plezier op de community!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 13 reacties
  • 6 september 2022
rzwa912 schreef:
J4lia schreef:
rzwa912 schreef:

Hey Julia,

Dat is mooi. Woon je daar goed en rustig?

Jaa woon er zeker goed. Alleen beetje ouder huis, heb bv nog enkelglas

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 13 reacties
  • 6 september 2022
Nasim schreef:

Ahh mooi @J4lia ! Het lijkt mij kei leuk om een keertje af te spreken om wat te gaan drinken. Haarlem is toevallig mijn thuishaven, ben daar opgeroeid, 

Gezellig! Eerst beetje meer chatten?

Charley
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • 84 reacties
  • 6 september 2022
J4lia schreef:
Charley schreef:

Heeyy, wat leuk! Wat studeer je? Ken je nog leuke plekken in Leiden die ik zeker moet bezoeken? 

Sorry voor de late reactie, ik zie dit nu pas.. 

Ik studeer taalwetenschap (by the way: nee, dat is geen talen leren 😉). Qua plekken zou ik sowieso de burcht van Leiden eens bezoeken als je die nog niet gezien hebt. En ik weet niet of je iemand bent die van musea houdt, maar Leiden heeft redelijk een aantal leuke musea, zoals het Rijksmuseum van Oudheden en Museum Volkenkunde. Daarnaast zijn er genoeg leuke parkjes en cafeetjes, maar dat is toch iets subjectiefs haha 

Wat studeer jij eigenlijk? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 13 reacties
  • 10 september 2022

Charley schreef:
J4lia schreef:
Charley schreef:

Ik studeer taalwetenschap (by the way: nee, dat is geen talen leren 😉). Qua plekken zou ik sowieso de burcht van Leiden eens bezoeken als je die nog niet gezien hebt. En ik weet niet of je iemand bent die van musea houdt, maar Leiden heeft redelijk een aantal leuke musea, zoals het Rijksmuseum van Oudheden en Museum Volkenkunde. Daarnaast zijn er genoeg leuke parkjes en cafeetjes, maar dat is toch iets subjectiefs haha 

Geeft niet, heb ik ook vaak hierop. 

hahaha I know, ken meerdere mensen die dat studeren. Museum op zn tijd is leuk, maar hoef er niet elke week heen ofzo. Jaa klopt, er zijn idd veel leuke parkjes en cafeetjes. 

Ik ben nu bezig met de master geneeskunde. 

Charley
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • 84 reacties
  • 10 september 2022
J4lia schreef:

Charley schreef:
J4lia schreef:
Charley schreef:

hahaha I know, ken meerdere mensen die dat studeren. Museum op zn tijd is leuk, maar hoef er niet elke week heen ofzo. Jaa klopt, er zijn idd veel leuke parkjes en cafeetjes. 

Ohh, dat verbaast me eigenlijk dat je meerdere mensen kennen die mijn studie doen! De studie zelf is namelijk niet zo groot en veel mensen weten vaak niet eens dat het bestaat. 

Jaa, snap ik. Ik ga zelf ook niet super vaak naar het museum, maar is toch vaak wel interessant als je er bent, zeker als het gaat over bepaalde delen van de geschiedenis. 

Ohh, wow, geneeskunde! Dat zal wel even doorpakken zijn lijkt me! Heb je al een idee voor wat je er uiteindelijk mee wilt? Al een ziekenhuis op het oog? 👀

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 13 reacties
  • 12 september 2022
Charley schreef:
J4lia schreef:

Charley schreef:
J4lia schreef:
Charley schreef:

Ohh, dat verbaast me eigenlijk dat je meerdere mensen kennen die mijn studie doen! De studie zelf is namelijk niet zo groot en veel mensen weten vaak niet eens dat het bestaat. 

Jaa, snap ik. Ik ga zelf ook niet super vaak naar het museum, maar is toch vaak wel interessant als je er bent, zeker als het gaat over bepaalde delen van de geschiedenis. 

Ohh, wow, geneeskunde! Dat zal wel even doorpakken zijn lijkt me! Heb je al een idee voor wat je er uiteindelijk mee wilt? Al een ziekenhuis op het oog? 👀

Hahaha nee klopt. 

Jaa is af en toe wel ff aanpoten. Ik wil in ieder geval dokter worden en daarna zie ik wel weer verder welke richting ik op zou willen. En dan moet ik nog hopen dat dat mogelijk is

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen