Skip to main content

Isabelle 18 omgeving Amersfoort

• 22 augustus 2022
  • 9 reacties
  • 200 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hi, allemaal!

ik ben Isabelle (18) en ik wil graag nieuwe mensen leren kennen! Ik houd van lezen, Netflix, muziek luisteren en koken. 
Ik studeer aan de vertaalacademie ( Maastricht) en in het weekend ben ik vooral thuis. ( Amersfoort)

het lijkt mij leuk om nieuwe mensen te leren kennen!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

9 reacties

R.P.
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 23 reacties
  • 23 augustus 2022

Hi Izabella,

Wat leuk dat je in Maastricht woont het is een van mijn favoriete steden in Nederland omdat het veel historie heeft en het vlak bij geweldige natuur ligt.  Hoe bevalt het om daar alleen te wonen? Lijkt mij best spannend om al op je 18de uit huis te gaan. 

Voor welke taal studeer je? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 23 augustus 2022

Hi,

Ik vind het eigenlijk best fijn om op mezelf te wonen, maar af en toe is het ook wel een beetje eenzaam. Ik heb voor de taal Frans gekozen!

R.P.
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 23 reacties
  • 23 augustus 2022

Hi @Isabelle 

Op jezelf wonen heeft inderdaad wel zijn voordelen en nadelen ik wil zelf nog niet op mezelf wonen omdat ik dan ook eenzaam zou zijn en waar ik nu woon is het al moeilijk contact te maken. Maar het lijkt mij zeker prettig dat je dan je eigen ding kan doen en met niemand rekening hoeft te houden.

Knap dat je Frans bent gaan studeren! Ik heb het zelf nooit gehad op school maar ik weet dat mijn broertje er altijd veel moeite mee had. Waarom heb je voor de Franse taal gekozen?

Ik kijk zelf ook films op Netlfix want op de TV zijn tegenwoordig geen leuke programma’s meer te zien. Is er een film of serie die je kan aanraden om te kijken? Ik heb zelf laatst de Umbrella Academy gekeken en vond dit een goede serie ook Ozarks was erg leuk. 

Zelf luister ik ook veel naar muziek omdat ik veel in de auto zit en ook op mijn werk heb ik mijn eigen muziek aanstaan. In de auto luister ik vaak naar pop muziek maar op mijn werk vind ik drukkere muziek prettiger omdat het het werken makkelijker maakt Wat voor muziek luister jij graag?

Roman  

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 23 augustus 2022

Hi,

Ik heb Frans gekozen omdat ik het een mooie taal vind, daarbij heb ik het altijd leuk gevonden om dingen over Frans te leren. 

Momenteel kijk ik Outlander, maar Luther, Sherlock en The alienist zijn heel erg goed!

Ik luister zelf ook naar popmuziek! 

R.P.
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 23 reacties
  • 24 augustus 2022

Hi,

Luther was inderdaad echt een hele leuke serie. Die heb ik echt in een aantal avonden helemaal uitgekeken. Er zat ook hele goede muziek in wat het nog leuker maakte. 

Mijn favoriete keuken is toch echt de Italiaanse en dan voorral pizza en pasta. Wat kook jij het liefst?

Hoe lang woon je al op jezelf in Maastricht? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 24 augustus 2022

Ik ben ook dol op pasta! Dus dat maak ik ook graag haha. Ik woon nu een jaar op mezelf!

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 27 augustus 2022

Heyy!

ik ben ook 18, heb dezelfde hobby’s en woon in Amersfoort! 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 27 augustus 2022

@MaritRio ,

hi wat leuk!! 

Rochella
  • 504 reacties
  • 28 augustus 2022

Welkom Isabelle!

Leuk dat je je voorstelt! 😊

Heb je al een kijkje genomen bij de groepen categorie hier op de community? Daarin kun je misschien wat gerichter mensen vinden uit bijv. jouw regio's of met dezelfde interesses zoals jij. Je vindt de groepen hier.

Veel plezier op de community!

Tenez, passez une belle journée!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen