Skip to main content

Iris 20 Brabant

• 7 november 2024
  • 10 reacties
  • 237 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 8 reacties

Hoi allemaal, 

Mijn naam is Iris en ik ben 20 jaar oud. Ik woon vlakbij Den Bosch en ik doe de opleiding Luchtvaartdienstverlener in Eindhoven. Mijn hobby’s zijn: dagjes weg, terrasje pakken, shoppen en een concert bij wonen. In het weekend doe ik niet heel veel leuke dingen, omdat ik niet heel veel vriendinnen heb en en dat mis ik wel. Dus als jij dit ook leuk vindt, stuur mij dan zeker een berichtje. 

Groetjes Iris 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 851 reacties
  • 7 november 2024

Ik heb je achternaam verwijderd omdat dit zichtbaar is voor iedereen die de community bezoekt. Ook jongeren zonder account. 

Let op welke privégegevens je openbaar deelt. 

Harm
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 73 reacties
  • 7 november 2024

Hii iris ik kom ookuit brabant en ben 22 jaar oud. denbosch is voor mij heel dichtbijn

Stuur me maar gerust een berichtje

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 8 reacties
  • 8 november 2024
Diego schreef:

Ik heb je achternaam verwijderd omdat dit zichtbaar is voor iedereen die de community bezoekt. Ook jongeren zonder account. 

Let op welke privégegevens je openbaar deelt. 

Hoi Dank je wel, helemaal vergeten inderdaad.

Brian.W
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • 7 reacties
  • 23 november 2024

Hoi ​@Irisv.

Ik kan mezelf helemaal vinden in jouw interesses zoals een terrasje pakken, of aventoe naar een concert gaan.

Ik ben zelf 21 jaar oud en kom uit Helmond. Misschien leuk om met elkaar in contact te komen.😁

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 24 november 2024

Hey Iris! Ik kom uit regio Eindhoven, ben een gezellige 17 jarige meid, 3 jaars mbo, interieur design, hou van creatieve dingen, koken, nieuwe steden bezoeken, shoppen ect… euh dus ja, lijkt me gezellig om gerust iets leuks te gaan doen aangezien ik het ook erg mis om vrienden te hebben...

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 8 reacties
  • 25 november 2024

Hey, wat leuk dat je mij een berichtje stuurt. Het lijkt mij ook heel leuk om een keertje wat te doen, je kan mij benaderen op insta en dat is Irisverhagen_. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 25 november 2024

Denk dat ik je nu volg, of ik heb de verkeerde haha

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 8 reacties
  • 25 november 2024

Nee je hebt de verkeerde, het is irisverhagen_

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 25 november 2024

staat dr echt geen deveney_perez_?

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 8 reacties
  • 25 november 2024

Ik heb je terug gevoegd. 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen