Skip to main content

Intro: Mohit / 28 / Zuid Holland

• 1 april 2024
  • 6 reacties
  • 138 × bekeken

Misschien ken je het wel! Een mensen-mens zijn, maar door omstandigheden niemand om je heen hebben om gewoon jezelf te zijn… Yup… ik ben wel zo iemand. Ik ben van nature meer extravert, maar wegens verschillende omstandigheden in het verkeerde hoekje geduwd. But hey! Let’s go for a change!

So, Who Am I? Mohit, 28 jaar oud en ik kom uit Rotterdam. Ongeveer een jaar geleden heb ik de studie International Business & Management afgerond. Althans, wegens COVID niet zo international allemaal. Hoewel ik wel lekker enthousiast en gezellig ben, heb ik mij op sociaal vlak niet optimaal kunnen ontwikkelen. Ik heb namelijk niet de beste jeugd gehad en ook tijdens mijn studie aardig wat shit over mij heen gekregen. Hierbij dacht ik vrienden te hebben, al bleek later dat dit niet oprecht was. Aangezien ik graag in vriendschappen investeer en ik iemand ben op wie je 24/7 kan rekenen is hier vaak misbruik van gemaakt. Stiekem ben ik dus bezig met een inhaalslag! Wel handig, aangezien ik gewoon lekker energiek ben en nog een heuuule jonge geest heb. Dus voor alle andere jonge zieltjes onder ons: I’m one of you guys, only older on paper!

Vind je het ook leuk om inhoudsvolle gesprekken te voeren, of gewoon een leuk praatje? Zin om een interessant museum te bezoeken? Samen naar SnowWorld? Of nog leuker: wil je wat ondernemen en lijkt het je leuk om dit met anderen te doen? Reageer dan! Ik sta voor alles open. Maar hey, wees er snel bij want OP = OP! Let me know als jullie willen connecten: dit kan met een reactie op deze thread of via WhatsApp!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • 161 reacties
  • 2 april 2024

Naar watvoor muziek luister je graag?

• 0 reacties
  • 2 april 2024

Oehh.. lastige! Ik ben wel down voor alle typen muziek. Van klassiek tot alternatief zoals Muse.

Maar als ik écht zou moeten kiezen is het toch wel EDM. 

Charlotte
Forum|alt.badge.img+8
  • Genius
  • 188 reacties
  • 2 april 2024

Luister je ook Odesza?

• 0 reacties
  • 3 april 2024

Aber naturlich!

Vooral The Last Goodbye is wel chill 🎶

Charlotte
Forum|alt.badge.img+8
  • Genius
  • 188 reacties
  • 5 april 2024

Welke nummers luister je nog van hun graag?

Ik ben wel gek op All my life, Across the room en IPlayYouListen vooral de live versie ben ik echt gek op. 
Hopelijk komen ze ooit weer naar NL😊

Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 23 reacties
  • 5 april 2024

Stuur gerust een privéberichtje, wie weet klikt het! 😉

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen