Skip to main content

Intro: Joëlle 21 Zuid Holland

• 26 maart 2024
  • 8 reacties
  • 230 × bekeken

Sunflower
Forum|alt.badge.img+3

Hey allemaal! 

Ik had een tijdje geleden ook een account op deze site, maar kan mijn wachtwoord niet meer vinden dus besloot om maar even met een schone lei te beginnen :)

Ik ben Joëlle, 21 jaar en woonachtig in Zuid Holland. Momenteel heb ik een tussenjaar, en ben van plan om in september communicatie te studeren. Helaas heb ik door mijn erge verlegenheid moeite met mensen aan te spreken, waardoor ik de afgelopen tijd erg eenzaam ben. 

In mijn vrije tijd hou ik van lezen, tekenen, films/series kijken, winkelen en Animal Crossing spelen! Daarnaast ben ik gek op vintage kleding, horror (vooral Japanse!) en kunst. 

Het lijkt me superleuk om wat connecties te maken, en hopelijk nieuwe vriendschappen te beginnen! :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

Floris
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 228 reacties
  • 26 maart 2024

Ik heb je titel aangepast zodat het makkelijker te zien is voor de leden.

Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 66 reacties
  • 27 maart 2024

Hoi Joëlle,

Leuk dat je jezelf hier (opnieuw) voorstelt. Wat voor boeken lees je en wat voor films/series kijk je graag?

Groetjes,

Joshua

ThaSnaily
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 27 maart 2024
Sunflower schreef:

Hey allemaal! 

Ik had een tijdje geleden ook een account op deze site, maar kan mijn wachtwoord niet meer vinden dus besloot om maar even met een schone lei te beginnen :)

Ik ben Joëlle, 21 jaar en woonachtig in Zuid Holland. Momenteel heb ik een tussenjaar, en ben van plan om in september communicatie te studeren. Helaas heb ik door mijn erge verlegenheid moeite met mensen aan te spreken, waardoor ik de afgelopen tijd erg eenzaam ben. 

In mijn vrije tijd hou ik van lezen, tekenen, films/series kijken, winkelen en Animal Crossing spelen! Daarnaast ben ik gek op vintage kleding, horror (vooral Japanse!) en kunst. 

Het lijkt me superleuk om wat connecties te maken, en hopelijk nieuwe vriendschappen te beginnen! :)

Hoi, ik ben Dalan, 20 jaar, ik woon in de omgeving Rotterdam. Ik studeer op dit moment Internationale Relaties bij de Universiteit Leiden. Ik voel me ook eenzaam, en dus ik herken me in wat je zegt.

Mijn hobby's zijn gamen, films/series kijken, voetbal.

Ik zou je graag beter willen leren kennen dus stuur gerust een bericht.

Sunflower
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • 18 reacties
  • 28 maart 2024
Joshua schreef:

Hoi Joëlle,

Leuk dat je jezelf hier (opnieuw) voorstelt. Wat voor boeken lees je en wat voor films/series kijk je graag?

Groetjes,

Joshua

Ik lees vooral thrillera, maar probeer de laatste tijd ook wat vaker de klassiekers te lezen :) Hoewel de schrijfstijl soms wel wat moeilijk is om doorheen te komen haha

Ik hou qua films heel erg van horror, drama en animatie! Wat series betreft vind ik documentaires super leuk, maar hou ook wel van drama zoals Bojack Horseman of Breaking Bad :)

Sunflower
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • 18 reacties
  • 28 maart 2024
ThaSnaily schreef:

Hoi, ik ben Dalan, 20 jaar, ik woon in de omgeving Rotterdam. Ik studeer op dit moment Internationale Relaties bij de Universiteit Leiden. Ik voel me ook eenzaam, en dus ik herken me in wat je zegt.

Mijn hobby's zijn gamen, films/series kijken, voetbal.

Ik zou je graag beter willen leren kennen dus stuur gerust een bericht.

Ja, eenzaamheid is helaas een groot probleem onder veel jongvolwassenen de laatste tijd :( Ik ga je een bericht sturen! 

Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 66 reacties
  • 29 maart 2024

Hoi @Sunflower ,

Welke literaire klassiekers heb je tot nu toe gelezen? Zelf zou ik ook wel wat meer ‘literaire’ boeken willen lezen, maar ik weet niet goed welke auteurs/titels daarvan ook echt een goed leesbaar verhaal hebben.

Groetjes,

Joshua

Sunflower
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • 18 reacties
  • 30 maart 2024
Joshua schreef:

Hoi @Sunflower ,

Welke literaire klassiekers heb je tot nu toe gelezen? Zelf zou ik ook wel wat meer ‘literaire’ boeken willen lezen, maar ik weet niet goed welke auteurs/titels daarvan ook echt een goed leesbaar verhaal hebben.

Groetjes,

Joshua

Ik heb Frankenstein, a Clockwork Orange en Animal Farm gelezen, ben nu bezig in het Spook van de Opera! Ik denk dat Animal Farm het makkelijkste verhaal was om te lezen, maar wel echt de moeite waard! Ik zou nog heel graag 1987 willen lezen :)

apal036
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 30 maart 2024

Hey hey, ik ben Alban, 20 jaar en vind films/series kijken en winkelen ook leuk :)

Daarnaast hou ik van reizen, muziek luisteren en soms gamen.

Je mag me gerust een berichtje sturen!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen