Skip to main content

Intersivety, 26 jaar, omgeving Limburg

• 14 juni 2022
  • 8 reacties
  • 180 × bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Hi all,

Na enkele weken te hebben rondgekeken in de community en deel te nemen aan een van de online groepen van Join Us wil ik mij graag ook op deze community voorstellen.

Ik ben 26 jaar oud en woonachtig in het mooie Limburg. Ik vind het heerlijk om door de natuur te wandelen en foto's te maken. Af en toe een dagje op de bank zitten en genieten van een leuke serie vind ik ook wel fijn. 

Ik ben nu ongeveer een jaar afgestudeerd en merk eigenlijk dat ik het lastig vind om nieuwe connecties te maken. Als ik kijk naar de connecties die ik heb zijn deze (bijna) allemaal afkomstig vanuit studie. Aan de join-us online groepen heb ik leuke contacten over gehouden en ik hoop ook hier in de community leuke mensen te treffen.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

Wendy
Forum|alt.badge.img+12
  • Moderator
  • 131 reacties
  • 14 juni 2022

Hey Hey 

leukk!! Welkom!!!

Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 34 reacties
  • 15 juni 2022

Hey,

Welkom! Welke studie heb je gedaan? En wat zijn je lievelingsseries?

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 15 juni 2022
Bloem641 schreef:

Hey,

Welkom! Welke studie heb je gedaan? En wat zijn je lievelingsseries?

Hey,,

Ik heb bedrijfseconomie gestudeerd. Oehh lievelingsseries vind ik lastig, ik kijk eigenlijk redelijk veel. Wat ik echt een leuke serie vond was 'After Life', maar daar moet je wel echt van houden.

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 851 reacties
  • 16 juni 2022

Heyy, welkom en leuk dat je je voorstelt. Met wat voor camera maak je foto's of doe je het gewoon met je telefoon? 

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 16 juni 2022
Diego schreef:

Heyy, welkom en leuk dat je je voorstelt. Met wat voor camera maak je foto's of doe je het gewoon met je telefoon? 

Ik heb vroeger altijd een spiegelreflex van CANON gehad (weet even niet meer welk model) en ben nu sinds kort overgestapt naar een compactcamera (FUJIFILM x100F).

Zo'n spiegelreflex had wel zijn voordelen, met name de lenzen (maar dat was dan ook weer het nadeel om dat allemaal mee te slepen).

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 16 juni 2022

Hi welkom! 

Volgens mij heb je in Limburg ook genoeg mooie plekken om te kunnen fotograferen! Zou graag eens aan die kant van het land willen kijken.
Altijd leuk om een medefotograaf te leren kennen! Heb je een paar voorbeelden? 

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 17 juni 2022
Naoomi schreef:

Hi welkom! 

Volgens mij heb je in Limburg ook genoeg mooie plekken om te kunnen fotograferen! Zou graag eens aan die kant van het land willen kijken.
Altijd leuk om een medefotograaf te leren kennen! Heb je een paar voorbeelden? 

Ja, Limburg is prachtig :)

Ah tof dat je ook fotografeert!

Ik zal morgen zeker een paar voorbeelden laten delen!

Hauser
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+3
  • Niet meer actief
  • 36 reacties
  • 20 juni 2022

Hoi, 

Welkom! Mede-Limburger hier haha. 

Mag ik vragen hoe je heet? :)

Leuk dat je ook van de natuur en wandelen houdt. Vind ik ook altijd heerlijk. 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen