Skip to main content

inske 27 omgeving Eindhoven

• 4 maart 2022
  • 3 reacties
  • 104 × bekeken

Als er iets is waar ik niet goed in ben dan is het mijzelf voorstellen, maar we gaan het toch proberen. 

Mijn naam is Rinske ik ben 27 jaar en woon in de buurt van Eindhoven, helaas heb ik door dingen die ik vroeger heb meegemaakt weinig vrienden en ook moeite gehad om ze te maken omdat ik weinig vertrouwen in mensen heb gekregen, nu ben ik klaar voor om nieuwe vriendschappen te maken maar helaas is dat niet echt gemakkelijk. 

Ik studeer juridisch administratief dienstverlener, werk in een sportschool en ga diverse vrijwilligerswerken doen. 
Ik vind het leuk om te sporten en doe dan zelf karate, verder hou ik van lezen, films/series kijken, dagjes uit, uit eten of lunchen, winkelen, bordspelletjes, gamen. Wandelen doe ik ook graag. Maar ik vind het ook leuk om thuis te zitten op de bank en wat te kletsen. 

Verder ben ik iemand die altijd een luisterend oor bied, nieuwsgierig is, behulpzaam is, advies geeft en altijd in is om nieuwe dingen te leren. 

Wat ik zelf zoek in vriendschappen is iemand waar ik goed mee kan praten, waar ik leuke gesprekken mee kan hebben maar ook minder leuke gesprekken, waar ik mee kan lachen en leuke dingen mee kan doen. 

Ik zal mijn voorstel bericht maar niet te lang maken. 
Als je het leuk vind om een keer te kletsen of wat te doen let me know. :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 26 reacties
  • 4 maart 2022

Hallo Rinske, ik herken mezelf heel goed in jou eigenschappen, en in het minder/geen vertrouwen hebben in mensen. Ook kan ik me vinden in het grootste gedeelte van je hobby’s en wat je zoekt in vriendschappen, ik woon ook in de buurt van Eindhoven. Als je wilt mag je me altijd een berichtje sturen.

Tom
Oud-Community Manager
Forum|alt.badge.img+12
  • Oud-Community Manager