Als er iets is waar ik niet goed in ben dan is het mijzelf voorstellen, maar we gaan het toch proberen.
Mijn naam is Rinske ik ben 27 jaar en woon in de buurt van Eindhoven, helaas heb ik door dingen die ik vroeger heb meegemaakt weinig vrienden en ook moeite gehad om ze te maken omdat ik weinig vertrouwen in mensen heb gekregen, nu ben ik klaar voor om nieuwe vriendschappen te maken maar helaas is dat niet echt gemakkelijk.
Ik studeer juridisch administratief dienstverlener, werk in een sportschool en ga diverse vrijwilligerswerken doen.
Ik vind het leuk om te sporten en doe dan zelf karate, verder hou ik van lezen, films/series kijken, dagjes uit, uit eten of lunchen, winkelen, bordspelletjes, gamen. Wandelen doe ik ook graag. Maar ik vind het ook leuk om thuis te zitten op de bank en wat te kletsen.
Verder ben ik iemand die altijd een luisterend oor bied, nieuwsgierig is, behulpzaam is, advies geeft en altijd in is om nieuwe dingen te leren.
Wat ik zelf zoek in vriendschappen is iemand waar ik goed mee kan praten, waar ik leuke gesprekken mee kan hebben maar ook minder leuke gesprekken, waar ik mee kan lachen en leuke dingen mee kan doen.
Ik zal mijn voorstel bericht maar niet te lang maken.
Als je het leuk vind om een keer te kletsen of wat te doen let me know. :)
inske 27 omgeving Eindhoven
Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.
Welkom op de Join Us community
Log in om actief deel te nemen aan de community!
Heb je nog geen account?
➔ Maak een account aan
Heb je wel al een account? Hieronder kun je direct inloggen:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.