Skip to main content

inske 27 omgeving Eindhoven

• 4 maart 2022
  • 3 reacties
  • 104 × bekeken

Als er iets is waar ik niet goed in ben dan is het mijzelf voorstellen, maar we gaan het toch proberen. 

Mijn naam is Rinske ik ben 27 jaar en woon in de buurt van Eindhoven, helaas heb ik door dingen die ik vroeger heb meegemaakt weinig vrienden en ook moeite gehad om ze te maken omdat ik weinig vertrouwen in mensen heb gekregen, nu ben ik klaar voor om nieuwe vriendschappen te maken maar helaas is dat niet echt gemakkelijk. 

Ik studeer juridisch administratief dienstverlener, werk in een sportschool en ga diverse vrijwilligerswerken doen. 
Ik vind het leuk om te sporten en doe dan zelf karate, verder hou ik van lezen, films/series kijken, dagjes uit, uit eten of lunchen, winkelen, bordspelletjes, gamen. Wandelen doe ik ook graag. Maar ik vind het ook leuk om thuis te zitten op de bank en wat te kletsen. 

Verder ben ik iemand die altijd een luisterend oor bied, nieuwsgierig is, behulpzaam is, advies geeft en altijd in is om nieuwe dingen te leren. 

Wat ik zelf zoek in vriendschappen is iemand waar ik goed mee kan praten, waar ik leuke gesprekken mee kan hebben maar ook minder leuke gesprekken, waar ik mee kan lachen en leuke dingen mee kan doen. 

Ik zal mijn voorstel bericht maar niet te lang maken. 
Als je het leuk vind om een keer te kletsen of wat te doen let me know. :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 26 reacties
  • 4 maart 2022

Hallo Rinske, ik herken mezelf heel goed in jou eigenschappen, en in het minder/geen vertrouwen hebben in mensen. Ook kan ik me vinden in het grootste gedeelte van je hobby’s en wat je zoekt in vriendschappen, ik woon ook in de buurt van Eindhoven. Als je wilt mag je me altijd een berichtje sturen.

Tom
Oud-Community Manager
Forum|alt.badge.img+12
  • Oud-Community Manager
  • 176 reacties
  • 5 maart 2022

Hi @Rins94! Welkom op de Join Us Community en wat knap dat je toch stappen zet naar contact met anderen, ondanks dat je het moeilijk vindt om jezelf voor te stellen.

Ik heb een paar tips voor je op basis van de interesses die je noemt. Wist je bijvoorbeeld dat we een heuse leesclub hebben? Deze kan je hier vinden:

https://community.join-us.nu/groups/join-us-leesclub-77

Je schrijft dat je ook graag films en series kijkt, we hebben ook een filmclub op de community! Misschien ook tof om een keer te bekijken:

https://community.join-us.nu/groups/join-us-filmclub-78

Veel plezier op de community en mocht je hulp nodig hebben: vragen staat vrij!

Rochella
  • 504 reacties
  • 11 maart 2022

Welkom Rinske!

Leuk dat je je voorstelt! Dat is je goed gelukt, wij hebben een goed beeld van jou nu, goed omschreven! :wink:

Wat voor vrijwilligerswerken ga jij doen? Het klinkt echt alsof je het super druk hebt; studeren, werken en dan ook nog eens vrijwilligerswerk. Wat ben jij een bezige bij! :thumbsup:

Zo te lezen heb je dan ook wel hobby's waarbij je je kan ontspannen (héél belangrijk!) Naar wat voor soort series/films kijk jij graag? 

Heb je al een kijkje genomen bij de groepen? Tom heeft er al een paar met je gedeeld (deze zijn op basis van interesses/hobbies) maar er zijn ook groepen ingedeeld op regio; Brabant heeft ook zijn eigen groep. Je kunt alle groepen hier vinden.

Helaas woon ik niet bij jou in de buurt, maar als je wilt mag je mij altijd een berichtje sturen om te kletsen! :blush:

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen