Skip to main content

Indy 20 omgeving Den Bosch

• 24 augustus 2023
  • 10 reacties
  • 427 × bekeken

Indy
Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal,

ik ben een dame van 20 jaar oud mijn naam is Indy ik vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen! En eventueel vriendschappen op te bouwen! Ik woon in omgeving denbosch en mijn hobby’s zijn een terrasje pakken shoppen creatief bezig zijn zo maak ik ook mijn eigen kleding 👗🛍️

Ik hoop dat hier mensen voor open staan? Laat me weten alvast bedankt ! 

10 reacties

Savie04
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 4 reacties
  • 30 augustus 2023

Hai Indy,

super berichtje, ik ben zelf 19 jaar en kom uit Almere.

Ik heb ook een creatieve hobby.

het lijkt me leuk om in contact te komen samen.

stuur mij gerust een Prive berichtje.

Koen007
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 51 reacties
  • 14 december 2023

Hey @Indy, ik werk in den bosch. Mocht je het leuk vinden een keer een drankje te doen of film te pakken, let me know!

Alleen nog even wachten tot er een goede film uit komt. 😅

Jens
Forum|alt.badge.img+10
  • Hero
  • 73 reacties
  • 16 december 2023

Hey Indy,

Ik woon binnenkort in Den Bosch, ik heb al een tijdje dat ik mijn creativiteit terug wil vinden, aangezien ik dat vroeger goed kon hebben, maakte hele stripboeken van A4 papiertjes haha

Als je zin hebt kunnen we wel een keer afspreken, ik zoek namelijk ook vriendschappen

Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • 161 reacties
  • 18 december 2023

Hey Indy,

Ik hoop ook interesse! Woon zelf in Oss

Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • 161 reacties
  • 18 december 2023

Heb* haha

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 19 december 2023

Hoiii Indy, wat een leuk berichtje. Ik hou ook van creatief bezig zijn. Ik kom niet uit de buurt van Den Haag, maar je mag me altijd een berichtje sturen!

• 0 reacties
  • 22 december 2023

Heya! We hebben elkaar leren kennen bij de JoinUs photoshoot. Ik ben altijd in voor gezelligheid, wandelen of lekker een terrasje pakken is altijd goed. Ben deze maanden meestal gewoon lekker binnen, en een filmpje pakken of chillsessie is ook altijd welkom. Lijkt me leuk om je wat meer te leren kennen!

Remco
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 67 reacties
  • 22 december 2023

Welkom bij joinus community indy

je mag me altijd berichten 

Centje
Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 8 reacties
  • 26 december 2023

Dag indy, 

Ik ben 23jaar oud en ben ook vaak in den bosch te vinden. Lijkt mij leuk om kennis te maken.

Rbnvnbrs
Forum|alt.badge.img+1
  • Explorer
  • 1 reactie
  • 23 juli 2024

Hi Indy,

zelf woon ik sinds kort in centrum Den Bosch, lijkt me leuk om eens een terrasje re doen!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen