Skip to main content

Indi, 26 jaar Utrecht

• 11 september 2023
  • 5 reacties
  • 150 × bekeken

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 3 reacties

Hoi, ik ben Indi, 26 jaar en kom uit Utrecht. Ik ben nieuw hier op de community dus ik zal me even voorstellen. Zoals in de titel staat ben ik een echte dierenliefhebber en ik ben daarnaast ook veel bezig met bewust te leven. In mijn vrije tijd sport ik graag, houd ik van reizen en lees ik graag een goed boek. Sinds kort zit ik ook af en toe op de PlayStation, maar ben geen echte gamer haha. Ik zou het heel leuk vinden om nieuwe mensen te ontmoeten met dezelfde interesses. Ik hoop hier nieuwe vrienden te ontmoeten.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Wendy
Forum|alt.badge.img+12
  • Moderator
  • 131 reacties
  • 11 september 2023

Heyy Indi welkom <3

ik hoop dat je vind wat je zoekt hier!!

Ik las dat je van reizen houd, waar ben je allemaal heen geweest? :)

Ik ben zelf ook erg van het reizen 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 11 september 2023

Hey Wendy, 

Wat leuk!! Ik ben al op best veel plekken geweest eigenlijk, zoals Peru, Zuid-Afrika, New York, de hele west kust van Amerika, dus van LA naar Las Vegas en langs alle national parken! Ook heb ik al veel gezien in Europa, maar Azië staat nog op mn lijstje.

En waar ben jij allemaal geweest?

Wendy
Forum|alt.badge.img+12
  • Moderator
  • 131 reacties
  • 11 september 2023

Wat leuk!! :)

reis je dan met vrienden of familie of alleen?? :D

ik heb Veel binnen Europe gereisd, ook wel wat plekken in Asia mogen afvinken :)

ik wil echt nog graag naar Zanzibar of Costa Rica

ook de Azoren zou ik wel heen willen :D

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 12 september 2023

Oh wat gaaf! Costa Rica schijnt echt heel mooi te zijn.

Heb veel met mijn vriend gereisd, maar ook wel wat met mn familie. Eigenlijk nog nooit alleen, maar dat zou ik wel eens een keer willen doen.

En jij dan?

Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 29 reacties
  • 26 september 2023

Hey! Van welke dieren houd je? En, heb je zelf ook dieren? Stuur gerust een pb'tje als je zin hebt om te kletsen :)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen