Skip to main content

Imke 26 jaar omgeving Eindhoven

• 23 december 2021
  • 8 reacties
  • 131 × bekeken

Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 5 reacties

Hey allemaal!

Ik ben Imke, 26 jaar en ik woon in omgeving Eindhoven. Ik woon sinds 2 maanden op mezelf en dat bevalt goed! 
Ik vind het leuk om in mijn vrije tijd films te kijken op de bank, te sporten, shoppen, lekker even gek te doen, spelletjes te spelen, samen met iemand te wandelen, ontspannen in een wellness, bakken en nog meer. 🙂 Verder ben ik een dierenfan (bij mijn ouders thuis hebben we 2 jonge katten) en vind ik het leuk om met mijn kleine neefje van 1,5 jaar oud te spelen.

De meeste vrienden wonen allemaal wat verder weg en ik mis soms wel wat sociale contacten… 
Als je meer wilt weten, mag je altijd een berichtje sturen! 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

Te-amo
Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 55 reacties
  • 24 december 2021

Hi Imke!

Dat is grote stap om op jezelf te wonen. Hoe is dat op jezelf wonen?

Welke films kijk je? En wat bak je het liefst?

Floris
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 228 reacties
  • 24 december 2021

Hallo Imke welkom op de community.

Leuk dat jij ook huisdieren hebt. Ik heb zelf een hond  een dwergpapegaai en ook nog 2 cavia"s.

Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 24 reacties
  • 25 december 2021

Hey Imke!

Wat leuk dat je je hebt aangemeld in de community ^^ Wat voor spelletjes speel je graag? En hoe bevalt het wandelen je?

Liefs, een Limburgs meisje van 18 :)

Rochella
  • 504 reacties
  • 28 december 2021

Hey Imke!

Welkom op de community en leuk dat je je voorstelt!  :blush:

Op jezelf gaan is een hele verandering maar gelukkig bevalt het je goed! Naar welke wellness ga jij graag? Ik was voor de lockdown een beetje overal & nergens aan het rondkijken mijn favoriet is nog steeds Elysium (Rotterdam) maar dat is ook een van de dichtsbijzijnde voor mij haha. In Tilburg ben ik ook bij eentje geweest, die is niet suuuper groot maar ook zeker wel aan te raden! :thumbsup:

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 4 januari 2022
Te-amo schreef:

Hi Imke!

Dat is grote stap om op jezelf te wonen. Hoe is dat op jezelf wonen?

Welke films kijk je? En wat bak je het liefst?

Hey! Het bevalt goed. Soms even wennen, maar het is ook wel fijn om je eigen ritme te bepalen.

ik kijk vooral Comedy en standaard films eigenlijk haha… en bakken ook de standaarddingen als cake en brownies. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 4 januari 2022
Maudjeeee schreef:

Hey Imke!

Wat leuk dat je je hebt aangemeld in de community ^^ Wat voor spelletjes speel je graag? En hoe bevalt het wandelen je?

Liefs, een Limburgs meisje van 18 :)

Hey Maud! Ik speel vooral spelletjes die niet mega lang duren. Denk aan regenwormen, ligretto, kakkerlakken, jenga.. etc. Beetje snelheidsbeperkend dus. En jij?

wandelen vind ik wel prima, maar niet alleen. Dus de laatste tijd doe ik het niet zoveel. Jij wel?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 4 januari 2022
Rochella schreef:

Hey Imke!

Op jezelf gaan is een hele verandering maar gelukkig bevalt het je goed! Naar welke wellness ga jij graag? Ik was voor de lockdown een beetje overal & nergens aan het rondkijken mijn favoriet is nog steeds Elysium (Rotterdam) maar dat is ook een van de dichtsbijzijnde voor mij haha. In Tilburg ben ik ook bij eentje geweest, die is niet suuuper groot maar ook zeker wel aan te raden! :thumbsup:

Hey! Dank je wel.

Ik ben 2x in Sanadome geweest (Nijmegen) en 1x in Arcen (Limburg). De laatste vond ik wat minder. Dank voor je tips!

Rochella
  • 504 reacties
  • 6 januari 2022
Imke schreef:
Rochella schreef:

Hey Imke!

Hey! Dank je wel.

Ik ben 2x in Sanadome geweest (Nijmegen) en 1x in Arcen (Limburg). De laatste vond ik wat minder. Dank voor je tips!

Ooh die ken ik nog niet, maar die ga ik allebei eens even op mn lijstje zetten! :blush:

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen