Skip to main content

Ilse_cor 22 omgeving Hoogeveen

Ilse_cor
Forum|alt.badge.img+3

Hii! Ik ben Ilse, 22 jaar oud en nieuw hier. Ik voel me soms een hulpeloze puppy op dit platform omdat ik nog niet bekend ben, maar ik dacht: let's give it a shot!

Ik woon sinds kort uit huis en ook voor het eerst samen! Samen met mijn vriend wonen we sinds kort boven ons favoriete Italiaanse restaurant in Hoogeveen. Dat komt goed uit, want Italië is mijn favoriete land, ook qua eten, cultuur/levensstijl en sfeer. 🇮🇹

Sinds augustus werk ik als net afgestudeerde docent Nederlands op een middelbare school. Ik geef vol passie les aan eerste en tweede klassen mavo/havo/vwo. 

Ik ben altijd druk en werk vaak (te) veel. Dat is niet erg, want ik doe het met liefde en plezier, maar ik zou het tof vinden om nieuwe mensen te ontmoeten zodat ik soms ook eens 'verplicht' vrij moet nemen om iets leuks te doen. 😇

Ik ben gek op muziek, tiktok, schattige dieren, makeup en edelstenen verzamelen. Stiekem ben ik soms spiriwiri maar tegelijkertijd heel nuchter. 

Onder "normale" omstandigheden ga ik graag naar concerten, terrasjes en naar leuke dingen in het algemeen. Ik hou van genieten van het leven! ✨

Ik zou heeeeel graag een hond of kat willen, maar helaas gaat dat nu nog niet. (drukke baan en appartement langs een drukke weg😅) 

Ik ben gek op series en films en Rupaul's drag race en foute kerstfilms zijn m'n guilty pleasure ✨

Ik heb nog veel meer te vertellen, dus ik hoop jullie te spreken!

Vraag: wat is jullie favoriete pizza? Die van mij de rotolaccio uit Cannobio! Een calzone met brie, prosciutto, tomaatjes, Rucola en het lekkerste deeg ter wereld 🌏 

Liefs, Ilse 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

12 reacties

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 853 reacties
  • 5 december 2021

Hii welkom, oehh wat is je favoriete kerstfilm?

Ilse_cor
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • 13 reacties
  • 5 december 2021

Holidate, the Christmas switch en eigenlijk elke foute film ooit! 🇮🇹

Ilse_cor
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • 13 reacties
  • 5 december 2021

Zonder Italiaanse vlag dan

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 853 reacties
  • 5 december 2021
Ilse_cor schreef:

Holidate, the Christmas switch en eigenlijk elke foute film ooit! 🇮🇹

Deel 3 van The christmas switch ook al gezien en welk deel was dan je favoriet? 

Ilse_cor
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • 13 reacties
  • 5 december 2021

Nee nog niet #druk maar deel 1 blijft klassiek! En jij? 😊 

Koolvis
Forum|alt.badge.img+9
  • 225 reacties
  • 5 december 2021

Welkom Ilse, leuk stukje heb je over jezelf geschreven! Ik zou denk ik nooit meer zelf koken als ik boven een Italiaans restaurant woonde :p

Ilse_cor
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • 13 reacties
  • 5 december 2021

Trust me, het is verleidelijk, vooral op lange dagen 😅

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 853 reacties
  • 6 december 2021
Ilse_cor schreef:

Nee nog niet #druk maar deel 1 blijft klassiek! En jij? 😊 

Heb hem gezien maar deel 1 blijft zeker het leukste, A Royal Christmas ook gezien? 

Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 15 reacties
  • 6 december 2021

Hoi Ilse, leuk om je te ontmoeten! Ik ben ook docent Nederlands, althans ik begin over een paar weken met mijn eerste job. Grappig dat ik hier een mede docent Nederlands tegenkom. Hoe vergaat het lesgeven je?

Luca
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 10 reacties
  • 6 december 2021

Hoi ik ben ik  half Italiaans van me moeder’s kant. Ik Ben ook heel dol op Italiaans eten cultuur en levensstijl enzo. Ik ben vaak in Italië want ik heb daar me familie en een huis daar en ik spreek zelf vloeiend Italiaans Gr Luca 

Rochella
  • 504 reacties
  • 7 december 2021

Welkom Ilse!

Leuk dat je je voorstelt :blush:  en fijn dat je deze community hebt gevonden! Haha ik hoop dat je je inmiddels geen hulpeloze puppy meer vindt op dit platform, maar als je vragen hebt dan zijn er genoeg behulpzame leden/moderators die je vast en zeker willen helpen! Mocht je nog tips of ideeën hebben voor de community, schroom dan niet om ze te laten weten! Met z’n allen maken we er een mooi platform van! :wink:

Wat leuk dat jij en je vriend net zijn gaan samen wonen, boven een Italiaans restaurant.. dat zal wel lekker ruiken vaak :heart_eyes: . Hoe bevalt het samenwonen? Wat is jouw favoriete plaats in Italie? Ik ben 5 jaar geleden op een roadtrip geweest en toen was Italie wel het ‘’verste’’ rondje die we maakten.. Milaan - Gardameer - Pisa - Rome - Venetië. Dat was wel echt suuuuper mooi en ook lekker gegeten overal :ok_hand:  Al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik qua pizza alleen maar de Margaritha lust :zipper_mouth::joy::speak_no_evil:

Je hebt helemaal gelijk hoor, het is ook heel belangrijk om af en toe lekker ‘’verplicht’’ vrij te hebben en even je gedachten ergens anders te hebben dan bij je werk.. heel herkenbaar :wink:

Wat betreft je guilty pleasures; eergisteren nog met mn vriend naar National Lampoon’s Christmas Vacation gekeken.. gouden ouwe kerst film hahaha :hugging:

Helaas woon ik niet bij jou in de buurt, maar als het je leuk lijkt mag je me altijd een berichtje sturen om te praten! 

Denise27
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 51 reacties
  • 5 februari 2022

Hallo Ilse,

Dat klinkt goed wonen boven een italiaans restaurant! Zelf vind ik Italië ook een super mooi land en ik zou het graag een keer bezoeken!

Ik heb het zelf ook altijd wel druk met mijn studie. Soms als ik niks te doen heb voor school en niet hoef te werken, zou ik graag wat leuks willen doen in mijn weekenden.

Ik mag zelf ook graag naar muziek luisteren. Welke muziek luister je het liefst? Schattige dieren zijn ook geweldig, vooral op TikTok zijn er genoeg leuke filmpjes! 😄

Mijn favoriete pizza is een mozarella pizza. 😁

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen