Hii! Ik ben Ilse, 22 jaar oud en nieuw hier. Ik voel me soms een hulpeloze puppy op dit platform omdat ik nog niet bekend ben, maar ik dacht: let's give it a shot!
Ik woon sinds kort uit huis en ook voor het eerst samen! Samen met mijn vriend wonen we sinds kort boven ons favoriete Italiaanse restaurant in Hoogeveen. Dat komt goed uit, want Italië is mijn favoriete land, ook qua eten, cultuur/levensstijl en sfeer. 🇮🇹
Sinds augustus werk ik als net afgestudeerde docent Nederlands op een middelbare school. Ik geef vol passie les aan eerste en tweede klassen mavo/havo/vwo.
Ik ben altijd druk en werk vaak (te) veel. Dat is niet erg, want ik doe het met liefde en plezier, maar ik zou het tof vinden om nieuwe mensen te ontmoeten zodat ik soms ook eens 'verplicht' vrij moet nemen om iets leuks te doen. 😇
Ik ben gek op muziek, tiktok, schattige dieren, makeup en edelstenen verzamelen. Stiekem ben ik soms spiriwiri maar tegelijkertijd heel nuchter.
Onder "normale" omstandigheden ga ik graag naar concerten, terrasjes en naar leuke dingen in het algemeen. Ik hou van genieten van het leven! ✨
Ik zou heeeeel graag een hond of kat willen, maar helaas gaat dat nu nog niet. (drukke baan en appartement langs een drukke weg😅)
Ik ben gek op series en films en Rupaul's drag race en foute kerstfilms zijn m'n guilty pleasure ✨
Ik heb nog veel meer te vertellen, dus ik hoop jullie te spreken!
Vraag: wat is jullie favoriete pizza? Die van mij de rotolaccio uit Cannobio! Een calzone met brie, prosciutto, tomaatjes, Rucola en het lekkerste deeg ter wereld 🌏
Liefs, Ilse