Skip to main content

Ik zal mij ook even voorstellen! Merel, 22 jaar, Zeeland

• 30 augustus 2024
  • 1 reactie
  • 115 × bekeken

Mirl
Forum|alt.badge.img

Hoi hoi! Ik ben Merel, 22 jaar en kom uit het meuie Zeeland. Als alles goed verloopt, ga ik binnenkort gekoppeld worden aan een Join Us online groep. Momenteel houdt ik mij vooral bezig met studeren, met verslagen, gesprekken, stages, straks een minor, en dat is hartstikke leuk, maar toch merk ik dat ik wat contacten mis. Het o-zo-bekende verhaal van alle vriendinnen naar een andere stad om te studeren. Ik voel mijzelf niet de zielige achterblijver, Zeeland is leuk zat, maar vaak komt dat in eenmalige of een-jaarlijkse evenementen, en graag vind ik toch een wat vastere groep. Een avond leuk naast iemand dansen om elkaar een goede reis terug te wensen is een super ervaring, maar zo maak je geen vrienden. 

Ik heb niet altijd het idee dat ik nou zulke sterke hobbies heb, die echt een grote rol spelen in mijn leven, maar er zijn wel dingen die ik '’graag doe'’. Graag kijk ik naar Britse TV-dramas en detectives, fiets ik en ga ik de stad in. Mode vind ik ook erg leuk. Van een lokaal concert of een lokaal festival ben ik ook niet vies. Ik hoop leuke vriendinnen te kunnen maken en vooral uit de online groep ook weer wat skills en tips mee te kunnen krijgen die ik kan vertalen naar dat hele proces toch iets soepeler maken. Mijn tienerjaren waren toch door mijn fysieke beperking wat anders dan voor de gemiddelde puber (voor zover die bestaat), waardoor ik nu wat zoekende in de wereld sta, vanaf net een ander startblok. 

Ik ben een groot gelovige in dat een betere wereld toch vooral begint bij deuren in de buurt open doen. Beetje '’It takes a village'’. Een groot fan van online een-op-een contact ben ik niet, en daten al helemaal niet, maar ik kijk graag mee hoe deze community zich ontwikkeld en verder kan groeien en sta zeker open voor contact via de Join Us events in real life!

Groetjes!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Forum|alt.badge.img+3

Hoi hoe gaat ie met jou ?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen