Skip to main content

ik ben jup

• 23 december 2021
  • 6 reacties
  • 122 × bekeken

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 2 reacties

Ha , ik heb me vanmiddag aangemeld hier. Dus ik zal me even voorstellen. Ben gek op plezier maken maar kan natuurlijk ook serieus kletsen. Ik ben best sportief en judo dan ook fanatiek. Ook ga ik vaak skaten en longboarden. Mijn andere hobby´s zijn muziek luisteren, gamen en films kijken. In de zomer naar festivals en kamperen. Het lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 53 reacties
  • 23 december 2021

Hey, welkom bij de community. Leuk dat je er bent!

Rochella
  • 504 reacties
  • 23 december 2021

Welkom Jup!

Leuk dat je je voorstelt! :blush:  Jouw hobby's delen velen members (waaronder ik ook) dus dat komt volgens mij helemaal goed met nieuwe mensen leren kennen! 

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 22 reacties
  • 23 december 2021

Hoi! Wat een leuke hobby’s. Hoe lang zit je al op judo?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 3 januari 2022
AnneJ98 schreef:

Hoi! Wat een leuke hobby’s. Hoe lang zit je al op judo?

hey, nu al 8 jaar. wat zijn jouw hobby's? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 3 januari 2022
Rochella schreef:

Welkom Jup!

Leuk dat je je voorstelt! :blush:  Jouw hobby's delen velen members (waaronder ik ook) dus dat komt volgens mij helemaal goed met nieuwe mensen leren kennen! 

ik denk dat nieuwe mensen leren kennen wel gaat lukken:grinning:

Rochella
  • 504 reacties
  • 6 januari 2022

Wat voor games vind je leuk om te spelen?  En naar wat voor muziek luister je graag? Naar welke festivals ben je allemaal al geweest (of wil je nog naar toe!?) 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen