Skip to main content

Ibarquen bijna 20 omgeving Tiel

• 29 september 2022
  • 4 reacties
  • 90 × bekeken

Ibarquen
Forum|alt.badge.img+2

Hoi!

ik ben Vanessa 19 jaar oud… bijna 20 ! ( 15 oktober) 

ik ben op zoek naar nieuwe vrienden/ vriendinnen omdat ik mezelf nog al eenzaam voel soms.. ik werk in de zorg en heb een vaste baan. Ik zit momenteel veel thuis omdat ik niet echt vrienden heb om iets mee te doen 😅 ik zoek vrienden/ vriendinnen die het leuk vinden om te gamen/shoppen/TikTok’s maken/ en Netflix kijken. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 29 september 2022

Hoi,

Welkom op de Join Us community! Alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Ga je  iets leuks doen? 

Wat vervelend dat je, je zo voelt. =-( Is er iets dat jou zou helpen of behoefte aan heb op dit moment? 😀

Is join us online mission iets voor jou?

https://join-us.nu/nl/doe-mee/online

Ibarquen
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Supercharger
  • 10 reacties
  • 29 september 2022

Hi, Tnx alvast:) 

mij heb nog niks op de planning staan voor mijn verjaardag.. misschien ga ik uit eten met mijn vriend. Maar dat weet ik nog niet! 
dankjewel voor het mee denken ik heb mezelf daar al voor aangemeld en heb binnenkort een intake gesprek ! Op dit moment hoop dit dat ik door middel van hulp van de join us community mijn doel bereik :) 

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 29 september 2022

Heee

Oeeee… uiteten het je iets specifieks dat je lekker vindt. 

Wat goed dat je de deze stap heb gezet om je aan te melden! 😀 Ik hoor graag hoe je intake was. =-)😀

Ibarquen
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Supercharger
  • 10 reacties
  • 29 september 2022

Hey, ik hoop het ook.

ik vind kip heel erg lekker haha :) 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen