Skip to main content

Ibarquen 19 omgeving Tiel

• 29 september 2022
  • 6 reacties
  • 71 × bekeken

Ibarquen
Forum|alt.badge.img+2

Hoi iedereen.. ik ben nieuw hier 😅 ik ben 19 jaar en woon in Tiel  zijn er meerdere mensen op dit platform die daar vandaan komen? 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 29 september 2022

Ik kom niet uit de buurt, maar wil wel even welkom zeggen! 
Vind je het leuk om misschien te vertellen wat jouw hobby’s zijn? 

Ibarquen
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Supercharger
  • 10 reacties
  • 29 september 2022

Hey Naoomi, 

Dankjewel! Mijn hobby’s zijn lezen, shoppen, dansen, Netflix kijken, naar de film gaan, sporten :) wat zijn jou hobby’s? 😊

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 29 september 2022

@Ibarquen wat lees je zoal en ben je momenteel nog bezig met een boek? En wat voor series/film vind je leuk?

Ik vind het altijd wel leuk om met fotografie bezig te zijn. Maar inderdaad ook films en series kijken of een boek lezen. 

Ibarquen
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Supercharger
  • 10 reacties
  • 29 september 2022

@Naoomi 

ik kijk momenteel the walking dead op Netflix, ook lees ik de serie van The royals qua boeken. En jij? 
qua fotografie, daar ben ik niet zo’n ster in het enige wat ik doe is foto’s maken voor instagram haha

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 29 september 2022

Is die boekenserie een aanrader? Ik heb ‘m vaker voorbij zien komen, maar ben er dus nog niet aan begonnen en heb wel weer eens interesse in iets leuks. Op het moment ligt het bij mij een beetje stil, want door het vele werken vind ik het vervelend om een langere periode tussen boeken of series in te hebben. 
Haha, dat is ook goed, toch? Ik maak daar ook foto’s voor, maar vind dat een wat lastigere omdat je daar zelf op staat. 

Ibarquen
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Supercharger
  • 10 reacties
  • 29 september 2022

Ja ik ben nu bij boek 2 van de serie… maar er zijn er nog veel meer! Het is 1 en al drama btw idk of je dat leuk vind? 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen