Hoi hoi ik ben Djohn 27 ( bijna alweer 28) jaar oud
Uit Rheden ( vlakbij arnhem )
ik doe ik 2x per week ( zomers meer ) vrijwilligers werk in de tuin van een zorg villa voor mensen met Dementie en swinters help ik binnen poetsen.
Sinds kort heb ik 2 lieve binnenkatjes uit geadopteerd uit het buitenland al vanaf begin volgens mij een stelletje ) gelukkige alle bij zijn ze geholpen zodat bij 2 schatjes blijft.
Ik Hou van Breien ( will nog leren haken)
Bakken van taarten en lekkere lasagne maken met ananas :) en heel veel andere lekke r eten en drinken maken in de keuken
En mandelas inkleuren geeft ook lekker rust :)
Ook houd van gezellige fiets tochten maken en lekker door de bossen wandelen
Ook vind ik het lekker te chillen met muziek ( qmusic en houd ik van films en series kijken op Netflix
Af en toe samen wat moois of creatiefs maken vind ik leuk.
Overigens ben ik een echte bordspel en kaartspelfanaat * gelukkig kan veel spellen ook online tegenwoordig. :) natuurlijk blijf fysieke bordspelen doen leukste daarom doe ik dat regelmatig met vrienden.
sinds oktober vorige jaar gamen herontdekt en een Predator Helios 300 game laptop gehaald. Heb ongeveer 35 verschillende games

maar speel voornamelijk open world games MMO RPG Rts en shooter race games met pit ( need for speed heat)
Sinds September 2021 PS4 gamer geworden Dat ben ik geworden door mijn vriend die ik nu een half jaar een relative mee heb door hem ben ik ook playstation gamer geworden
Dit is mijn top 7 games wat ik op moment meeste speel
. 1 Command And conquer red alert en tiberium oude en nieuwe soorten door mods zoals van modbb en cncnet bv shattered parradise en yuri revanche die nu w wel online kunnen
2 league of legends pc
3GTA-V ps4 en PC
4Call of duty blackops ps4
5 Elderscrolls online pc
6 need for speed heat ps4 en pc
7 warframe pc ( kan ook opnieuw beginnen op ps4)
Waar ik gamers voor zoek is samen starcraft 2 doen lijkt me zo leuk
Mijn discord naam is wildmendjohn#7541 en playstation 4 naam is wildmendjohn voeg me gerust toe wie weet tot de online wereld :)