Skip to main content

Hoi! Ik ben Jordi!

• 15 november 2021
  • 8 reacties
  • 158 × bekeken

Forum|alt.badge.img+5
  • Supercharger
  • 21 reacties

Goeieavond iedereen, ik ben Jordi. Ik ben 23 jaar oud (word op 18 december 24). Ik werk nu sinds kort als automatiseringstechnicus bij een bouwbedrijf en daarvoor had ik nadat ik mijn hbo-diploma haalde vanwege een hartspierontsteking bijna een jaar thuis uitgezeten vanwege de coronacrisis en moeite met een baan vinden vanwege mijn beperking. Naast werken game ik wel eens (PSN is jordioa18) en kijk ik veel vechtsporten (meestal pro wrestling, maar soms ook kickboksen of MMA, heb vroeger aan jiu-jitsu en tang soo do gedaan). Ook heb ik twee honden, een Duitse Dog van twee jaar oud (Fay) en een Duitse herder pup van tien maanden (Tigo).

Voor wie nog meer vragen heeft, vraag maar raak!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 856 reacties
  • 15 november 2021

Hii, leuk dat je er bent!

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 13 reacties
  • 15 november 2021

Welkom, Jordi

Tom
Oud-Community Manager
Forum|alt.badge.img+12
  • Oud-Community Manager
  • 176 reacties
  • 15 november 2021

Van harte welkom op de community Jordi! Wat fijn dat je weer lekker aan de slag bent gegaan, thuiszitten kan soms echt vermoeiender zijn dan lekker aan het werk zijn. Ik hoop dat het weer een stuk beter gaat met je gezondheid!

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 16 november 2021

Van harte welkom :) fijn dat je weer aan het werk kan. Wat voor games speel je ?

Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Supercharger
  • 21 reacties
  • 16 november 2021
Nick schreef:

Van harte welkom :) fijn dat je weer aan het werk kan. Wat voor games speel je ?

Ik speel meestal WWE 2K, schietspellen en wat er op PlayStation Plus is. Alleen game ik niet zo veel tegenwoordig

Rochella
  • 504 reacties
  • 16 november 2021

Welkom Jordi!

Jeetje, een hartspierontsteking.. Hoop dat het nu weer beter gaat met je gezondheid!

Fijn dat je weer aan het werk kan, kan me heel goed inbeelden dat je door het thuis zitten je echt rot hebt moeten voelen en nu je weer aan de slag kunt je toch weer een veel meer voldaan gevoel hebt!

Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Supercharger
  • 21 reacties
  • 17 november 2021
Rochella schreef:

Welkom Jordi!

Jeetje, een hartspierontsteking.. Hoop dat het nu weer beter gaat met je gezondheid!

Fijn dat je weer aan het werk kan, kan me heel goed inbeelden dat je door het thuis zitten je echt rot hebt moeten voelen en nu je weer aan de slag kunt je toch weer een veel meer voldaan gevoel hebt!

Dank je, Rochella!

Zeker was het een klote paar maanden, maar nu voel ik er weinig van tenzij ik in een hap alle inspanning moet geven.

Ja, het is zeker fijn, het is ook mijn eerste echte baan in een branche waar ik mezelf vroeger niet in zag werken, maar ik vind het wel leuk om daar te werken.

Wildmendjohn
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+10
  • Niet meer actief
  • 113 reacties
  • 14 juni 2022

Hey leuk welkom  ik heb je toevoegd op playstation  :)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen