Skip to main content

Hoi! Ik ben Jordi!

• 15 november 2021
  • 8 reacties
  • 158 × bekeken

Forum|alt.badge.img+5
  • Supercharger
  • 21 reacties

Goeieavond iedereen, ik ben Jordi. Ik ben 23 jaar oud (word op 18 december 24). Ik werk nu sinds kort als automatiseringstechnicus bij een bouwbedrijf en daarvoor had ik nadat ik mijn hbo-diploma haalde vanwege een hartspierontsteking bijna een jaar thuis uitgezeten vanwege de coronacrisis en moeite met een baan vinden vanwege mijn beperking. Naast werken game ik wel eens (PSN is jordioa18) en kijk ik veel vechtsporten (meestal pro wrestling, maar soms ook kickboksen of MMA, heb vroeger aan jiu-jitsu en tang soo do gedaan). Ook heb ik twee honden, een Duitse Dog van twee jaar oud (Fay) en een Duitse herder pup van tien maanden (Tigo).

Voor wie nog meer vragen heeft, vraag maar raak!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 856 reacties
  • 15 november 2021

Hii, leuk dat je er bent!

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 13 reacties
  • 15 november 2021

Welkom, Jordi

Tom
Oud-Community Manager
Forum|alt.badge.img+12
  • Oud-Community Manager
  • 176 reacties
  • 15 november 2021

Van harte welkom op de community Jordi! Wat fijn dat je weer lekker aan de slag bent gegaan, thuiszitten kan soms echt vermoeiender zijn dan lekker aan het werk zijn. Ik hoop dat het weer een stuk beter gaat met je gezondheid!

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 16 november 2021

Van harte welkom :) fijn dat je weer aan het werk kan. Wat voor games speel je ?

Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Supercharger
  • 21 reacties
  • 16 november 2021
Nick schreef:

Van harte welkom :) fijn dat je weer aan het werk kan. Wat voor games speel je ?