Skip to main content

Hoi ik ben Elize (:

• 28 december 2021
  • 19 reacties
  • 400 × bekeken

Hoi ik ben Elize en ik ben 16 jaar. Ik ben best verlegen.
Ik zit thuis met een burn-out dus ik voel me soms eenzaam.
Mijn interesses:

- Tekenen
- Gamen (games op de switch en pc)
- Skaten (inline skates)
- Dansen (kpop)
- Gitaar
- Anime (bijv. beastars, studio ghibli, little witch academia)
- Webtoons
- Kdramas
- Katten

Ik hoop dat ik hier mensen kan ontmoeten met (ongeveer) dezelfde interesses :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

19 reacties

Rochella
  • 504 reacties
  • 28 december 2021

Welkom Elize!

Leuk dat je je voorstelt en fijn dat je de community hebt gevonden! :blush: Heel goed dat je je hier hebt aangemeld, ik hoop dat je veel leuke contacten mag opdoen! :blush:

Wat voor games speel je graag?

P.s. de studio Ghibli films zijn altijd echte pareltjes! :ok_hand:

Veel plezier op de community!

Te-amo
Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 55 reacties
  • 28 december 2021

Welkom op de community!

Wat teken je allemaal?

Een burn-out is best jong voor een 16 jarige, wil je daar iets over kwijt? Je mag mij ook altijd privé een berichtje sturen. 

Toen ik 16 was, was ik ook aardig verlegen. Maar dat je deze stap al zet is al goed! Onthoud dat :)

• 0 reacties
  • 28 december 2021
Rochella schreef:

Welkom Elize!

Leuk dat je je voorstelt en fijn dat je de community hebt gevonden! :blush: Heel goed dat je je hier hebt aangemeld, ik hoop dat je veel leuke contacten mag opdoen! :blush:

Wat voor games speel je graag?

P.s. de studio Ghibli films zijn altijd echte pareltjes! :ok_hand:

Veel plezier op de community!

Dankjewel! Ik speel de laatste tijd veel pokémon sword en ik heb overwatch ook vaak gespeeld.
Welke games vind jij leuk?

• 0 reacties
  • 28 december 2021
Te-amo schreef:

Welkom op de community!

Wat teken je allemaal?

Een burn-out is best jong voor een 16 jarige, wil je daar iets over kwijt? Je mag mij ook altijd privé een berichtje sturen. 

Toen ik 16 was, was ik ook aardig verlegen. Maar dat je deze stap al zet is al goed! Onthoud dat :)

Dankjewel! Ik teken op dit moment vooral anime stijl en ik probeer semi-realisme.

Ik zat eerst op het vwo maar de combinatie van mijn perfectionisme en de hoge werkdruk samen met de coronamaatregelen was te veel voor mij.

Te-amo
Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 55 reacties
  • 28 december 2021
Elize schreef:
Te-amo schreef:

Welkom op de community!

Wat teken je allemaal?

Dankjewel! Ik teken op dit moment vooral anime stijl en ik probeer semi-realisme.

Ik zat eerst op het vwo maar de combinatie van mijn perfectionisme en de hoge werkdruk samen met de coronamaatregelen was te veel voor mij.

Snap ik en herken ik ook hoor. Als je weet hoe je je perfectionisme goed kan gebruiken/inzetten dan voel je druk niet om alles goed te hoeven doen. Ik heb ook last van perfectionisme, maar ik weet hoe ik het goed kan benutten. En soms is er een stemmetje in mijn hoofd dat bijv. dat ene lijntje niet recht is dan laat ik die stem toe en spreek mezelf tegen dat ik dat lijntje zou houd en dat ik ook een mens ben. Niet alles kan perfect gaan, anders zou het leven ook saai zijn. In het begin is het natuurlijk wennen om jezelf toe te spreken, maar als je het vaker doet kan je het langzamerhand accepteren. 

Kenesu
Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 28 december 2021

hey ik hou ook van teken, anime, skaten  en katten.

het is leuk om je te vinden ik hoop dat je van je burn out snel beter wordt 

• 0 reacties
  • 29 december 2021
Kenesu schreef:

hey ik hou ook van teken, anime, skaten  en katten.

het is leuk om je te vinden ik hoop dat je van je burn out snel beter wordt 

Hey leuk dat je dezelfde interesses hebt en dankjewel! :D

kyrlo
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 60 reacties
  • 29 december 2021

Heyy leuk dat je je hebt aangemeld

wat voor games vind je leuk om te spelen op de pc, mischien hebben we wel de zelfe games 

• 0 reacties
  • 29 december 2021
kyrlo schreef:

wat voor games vind je leuk om te spelen op de pc, mischien hebben we wel de zelfe games 

Hey dankjewel! Ik heb op de pc het meest overwatch en de sims 3 gespeeld. Ik heb wel meer games maar het zijn er erg veel om op te noemen :P

En jij?

kyrlo
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 60 reacties
  • 29 december 2021
Elize schreef:
kyrlo schreef:

Hey dankjewel! Ik heb op de pc het meest overwatch en de sims 3 gespeeld. Ik heb wel meer games maar het zijn er erg veel om op te noemen :P

En jij?

genoeg om op tenoemen maar speel veel race games en ben net weer eens begonnen met RCT3

Alain
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 62 reacties
  • 19 januari 2022
Elize schreef:

Hoi ik ben Elize en ik ben 16 jaar. Ik ben best verlegen.
Ik zit thuis met een burn-out dus ik voel me soms eenzaam.
Mijn interesses:

- Tekenen
- Gamen (games op de switch en pc)
- Skaten (inline skates)
- Dansen (kpop)
- Gitaar
- Anime (bijv. beastars, studio ghibli, little witch academia)
- Webtoons
- Kdramas
- Katten

Ik hoop dat ik hier mensen kan ontmoeten met (ongeveer) dezelfde interesses :)

Hoi, wat een leuke interesses heb jij. 
hebben best veel gemeen denk ik, vindt het ook altijd leuk om te skaten of te gamen en als grote muziek fan bespeel ik ook graag de gitaar of de drums, zit soms ook wat kpop bij als BTS fan😅

en Ben ook een grote dieren liefhebber.

Rochella
  • 504 reacties
  • 21 januari 2022

@Elize 
Ooh de nieuwe pok’emon! Hoe bevalt dat spel zo?

Overwatch heb ik ook veel gespeeld, vaak als Orisa haha, speel eigenlijk altijd mystery heroes dan wissel je tussen alle characters… Welke character speel jij vaak?

Voor de rest speel ik echt van alles en nog wat, veel survival games (the forest, ark) maar ook horror games zoals Phasmophobia, of adventure games zoals bijvoorbeeld Far Cry. 

Mijn all time favorite blijft toch stiekem wel Stardew Valley :heart_eyes:

Sorry, ik had even niet gezien dat je op mij had gereageerd dus vandaar pas nu mijn reactie!

• 0 reacties
  • 24 januari 2022
Alain schreef:

hebben best veel gemeen denk ik, vindt het ook altijd leuk om te skaten of te gamen en als grote muziek fan bespeel ik ook graag de gitaar of de drums, zit soms ook wat kpop bij als BTS fan😅

Leuk dat we dezelfde interesses hebben! Welke games vind je leuk?

• 0 reacties
  • 24 januari 2022
Rochella schreef:

@Elize 
Ooh de nieuwe pok’emon! Hoe bevalt dat spel zo?

Overwatch heb ik ook veel gespeeld, vaak als Orisa haha, speel eigenlijk altijd mystery heroes dan wissel je tussen alle characters… Welke character speel jij vaak?

Voor de rest speel ik echt van alles en nog wat, veel survival games (the forest, ark) maar ook horror games zoals Phasmophobia, of adventure games zoals bijvoorbeeld Far Cry. 

Mijn all time favorite blijft toch stiekem wel Stardew Valley :heart_eyes:

Sorry, ik had even niet gezien dat je op mij had gereageerd dus vandaar pas nu mijn reactie!

Ja pokemon sword vind ik wel leuk :).

Ik speel het meest Dva maar ik vind het ook leuk om verschillende characters af te wisselen, mystery heroes vind ik ook leuk!

De laatste tijd speel ik minecraft, pokemon sword, ring fit en super mario all stars.

Stardew valley vind ik ook leuk :D

Alain
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 62 reacties
  • 24 januari 2022
Elize schreef:
Alain schreef:

Op de PS4 vooral Assassinscreed en verschillende race games en Lego games, over een tijdje comt er ook een game pc maar moet nog wel even sparen😅

• 0 reacties
  • 24 januari 2022
Alain schreef:
Elize schreef:
Alain schreef:

Op de PS4 vooral Assassinscreed en verschillende race games en Lego games, over een tijdje comt er ook een game pc maar moet nog wel even sparen😅

Leuk! Ik ben zelf ook een fan van race games en ik heb lego world ook een aantal keer gespeeld.

Alain
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 62 reacties
  • 24 januari 2022
Elize schreef:
Alain schreef:
Elize schreef:
Alain schreef:

Leuk! Ik ben zelf ook een fan van race games en ik heb lego world ook een aantal keer gespeeld.

Zeker leuk, wordt je lekker creatief van😅

Rochella
  • 504 reacties
  • 24 januari 2022

@Elize Ooh leuk! Misschien kunnen we wel eens samen Overwatchen :) (Speel je het op PC?)

Hoe bevalt de Ring fit je? 

• 0 reacties
  • 25 januari 2022
Rochella schreef:

@Elize Ooh leuk! Misschien kunnen we wel eens samen Overwatchen :) (Speel je het op PC?)

Hoe bevalt de Ring fit je? 

Samen overwatch doen lijkt me leuk! :D Ik speel op pc. Ringfit vind ik leuk om soms te doen, handig voor als ik weinig motivatie heb om te sporten

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen