Skip to main content

Hoi allemaal ✋ Stef, 27 jaar, Drenthe

• 31 maart 2024
  • 6 reacties
  • 181 × bekeken

Hoi allemaal✋Ik ben nieuw hier

Ik heet Stef, ben 27 jaar uit Drenthe.

Wat meer nieuwe mensen leren kennen lijkt me heel leuk!

Ik heb een breed scala aan interesses: Dingen die ik vaker doe: sport, muziek maken en luisteren, modelbouw. Af en toe: tekenen en actie/fantasy games of movies, soms naar pretparken of escape rooms. Ik houdt enorm van de natuur en van dieren.

Als je meer wilt weten, stuur me dan gerust een berichtje :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 31 maart 2024

Hoi @Stef3, welkom op de community. Ik hou ook van de natuur en dieren. Ik werk zelf bij een natuurfotografie bedrijf. Wat voor soort muziek maak je? En wat leuk dat je doet aan modelbouw. Vind ik er altijd super leuk uit zien, heb er zelf geen alleen geduld voor 😅

P.s Ik heb de titel van je topic aangepast, zo ben je beter vindbaar 🤗

• 0 reacties
  • 1 april 2024

Hoi @Starberry thanks :) Gaaf! Wat voor soort natuurfoto's maak je? Ik speel graag drums, meestal rock muziek. Welke muziek vind jij leuk? Modelbouw doe ik sinds een paar maandjes, maar vind het echt leuk en helpt ook goed om te relaxen. 

RooOObert Trompettist
Forum|alt.badge.img+6

Heey,

Ik kom ook uit Drenthe, een keer een film pakken lijkt mij ook heel leuk.

Stuur mij gerust een privé berichtje! :)

groetjes,

Robert 

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 5 april 2024

Hey @Stef3, sorry voor de late reactie. Ik maak zelf niet echt natuurfoto's. Ik doe de marketing en communicatie bij m'n werk. Voor de rest game ik hier en daar en ben ik een groot fan van muziek. Ik luister vooral naar pop en rock. Ben je bekend met Nickelback en Daughty. Dat zijn m'n favorite rock bands.

• 0 reacties
  • 6 april 2024

@Starberry met Nickelback ben ik zeker bekend, Daniel Adier is een van m'n favourite drummers. Vindt grunge rock ook tof. Daughty ken ik niet, zal ik eens opzoeken. Ik vind ook leuk Iron Maiden, Nirvana, Within Temptation en Rise Against. Wat voor games vindt je leuk?

Lutsen96
Forum|alt.badge.img+2
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 5 mei 2024
Anonymous schreef:

Hoi allemaal✋Ik ben nieuw hier

Ik heet Stef, ben 27 jaar uit Drenthe.

Wat meer nieuwe mensen leren kennen lijkt me heel leuk!

Ik heb een breed scala aan interesses: Dingen die ik vaker doe: sport, muziek maken en luisteren, modelbouw. Af en toe: tekenen en actie/fantasy games of movies, soms naar pretparken of escape rooms. Ik houdt enorm van de natuur en van dieren.

Als je meer wilt weten, stuur me dan gerust een berichtje :)

Hoi Stef,

Ik ben lutsen en woon in Friesland en ik ben opzoek naar nieuwe contacten maar de meeste mensen op de site die wonen te ver weg en toen ik zag jouw oproep staan en ik dacht laat ik eens van mezelf horen dus mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag van je!!

Groeten Lutsen!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen