Skip to main content

Hoi!

• 3 januari 2022
  • 7 reacties
  • 156 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hee allemaal! Ik ben Laura, 21, en ik woon in Friesland. Momenteel studeer ik bedrijfskunde en dat gaat met samenwerken en zo allemaal wel lekker, maar ik merk dat ik het wel lastig vind om echt met mede-studenten een echte band aan te gaan (anders dan gewoon mede-student en over studie kletsen, zeg maar hahaha). Dat is extra lastig omdat ik ook nog bij mijn ouders thuis woon waardoor ik niet zo snel met anderen even nablijf om een drankje oid te doen. 

Mijn hobby's zijn muziek luisteren, wandelen en sinds kort ben ik me ook aan het verdiepen en de fitnesswereld! Ook ben ik mezelf piano aan het leren, wat me best goed af gaat aangezien ik jaren viool heb gespeeld waardoor ik ook noten kan lezen :-)

Het lijkt me leuk gezellig met mensen een praatje te maken!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Melissa
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 227 reacties
  • 3 januari 2022

Heehoi, welkom :)

Jaa wel lastig idd, om dan van zo'n studie-band, naar vriendschap te gaan, vooral als dan wat langer blijven voor een drankje wat lastiger gaat omdat je nog bij je ouders woont.

Oeh vet! Lijkt me ook altijd echt cool om een instrument te kunnen bespelen, speel je nog steeds viool? Of focus je je nu dan meer op piano?

kyrlo
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 60 reacties
  • 3 januari 2022

Heyy leuk dat je er bent ,

ja ik snap hoe je je voelt , ik spreekte ook nooit echt af om na school nog wat te gaan doen met studiegenoot helaas ben ik al klaar met school en denk ik soms wel had ik het toch maar wel gedaan .

Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • 11 reacties
  • 3 januari 2022

Hey welkom,

Ik herken het ook wel met m”n studie hoor. Zeker met veel online les wat het nog lastiger maakt. Hopen dat je hier wat mensen kunt vinden!

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 3 januari 2022

Hoi Laura, welkom!

Ik herken wel wat je zegt. Ik vond het vooral lastig dat ik in vergelijking met de middelbare school veel minder lesuren had met dezelfde personen, en dat iedereen na colleges eigenlijk zijn eigen kant weer opging. 

Wat voor muziek luister en speel je graag?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 5 januari 2022

In mijn vrije tijd speel ik de laatste tijd vooral piano, maar vooral omdat dat nieuw is en daar nog heel veel te leren valt :slight_smile: Viool wil ik ook wel weer op gaan pakken, maar dat is misschien iets voor later hahah! 

Tijdens studeren vind ik het vooral fijn om wat rustigere muziek te luisteren, piano, dat soort dingen, zodra er muziek met tekst komt ga ik daarnaar luisteren en kan ik me niet meer concentreren :sweat_smile: 

Wat voor muziek luisteren jullie?

Rochella
  • 504 reacties
  • 6 januari 2022

Welkom Laura!

Leuk dat je jezelf voorstelt! :blush: En fijn dat je de community hebt gevonden!

Jammer dat je op dit moment met je mede studenten niet echt een band voelt, lijkt me ook wel lastig om dat te kunnen creëren i.v.m. alle maatregelen enzo! Maar wie weet komt er binnenkort wel wat meer ruimte daarvoor! 

In de tussentijd leuk dat je je hierop hebt aangemeld, er zijn veel leden die hetzelfde meemaken. Goed dat je daarom stappen neemt! 

Wat ontzettend stoer dat je jezelf gewoon even piano spelen aanleert! Je bent wel goed muzikaal aangelegd dus! :wink: Ik volg op Twitch een vrouwtje uit  Australië en die kan gewoon gelijk op gehoor een lied naspelen! Dat is echt wel heel bijzonder!

Veel plezier hier op de community!  

Denise27
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 51 reacties
  • 4 februari 2022

Hoi Laura,

Wat leuk dat je je voorstelt! Ik woon ook nog thuis toevallig ook in Friesland en ik snap je struggles heel goed. Ik zou willen dat ik de piano kon spelen, maar ik heb nooit echt doorgezet. 

Ik hou ook van muziek luisteren, waar luister je graag naar?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen