Skip to main content

Hobby's

• 29 december 2021
  • 9 reacties
  • 164 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Beste Noord-Hollanders,

Wat zijn jullie hobby's en waar komen jullie vandaan. Ikzelf vind het leuk om te: gamen, drankjes doen, beetje sporten en reizen. Ik woon in Anna Paulowna. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

9 reacties

Renze Snoek
Forum|alt.badge.img+6
  • Enthusiast
  • 157 reacties
  • 29 december 2021

Ik kom zelf uit Velsen! Ik vind het leuk om met de trein door Nederland te reizen en ben ook van plan om te gaan interrailen! Alleen nog geen idee wanneer haha. Verder doe ik aan basketbal en af en toe een beetje gamen!

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 224 reacties
  • 29 december 2021

Ik kom zelf uit Haarlem, woon momenteel in Zandvoort. Mijn hobby's zijn: dansen beginnersniveau, uitstapjes maken ( reizen) af en toe natuurlijk een drankje doen, wandelen in de natuur en naar de bios.  

Hazelnoten
Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 7 januari 2022

Ik kom uit Hoorn, dus ik ga voornamelijk naar de bios :) maar soms als ik echt eventjes eruit wil stap ik op de trein en loop ik een beetje door steden heen! Is echt sinds kort een hobby geworden.

Nik
Forum|alt.badge.img+11
  • Guru
  • 128 reacties
  • 13 januari 2022

Ik kom uit Amsterdam (niet helemaal waar, maar dat ga ik nu niet aan de grote klok hangen 😂).

Ik houd van een potje golf ⛳️, bowlen 🎳, filmpje pakken 🎥, bordspellen spelen (daaronder valt ook schaken voor mij), Geocachen, jammen met de gitaar, PS’en, darten, met vrienden hangen en… dat was het wel zo’n beetje 😉

Lisanne98
Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 5 reacties
  • 31 januari 2022

Hoi! Ik woon in een dorp dichtbij Alkmaar, en ik vind het leuk om lekker terrasjes te pakken/ drankjes te doen met vrienden, ook vind ik wandelen leuk en ik sport 2 keer per week waar ik ook plezier aan beleef :)

• 0 reacties
  • 27 juli 2022

Hey 👋 Ik heb altijd in Haarlem gewoond en woon sinds een paar jaar in Velserbroek. Mijn grootste hobby is sport. Allerlei sporten, maar vooral wielrennen. Ook vind ik het leuk om te wandelen, al dan niet in combinatie met fotografie. Reizen vind ik ook erg leuk en net als de meesten vind ik het ook heerlijk om op de bank te hangen en een film of serie te kijken.

Liona1999
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 25 reacties
  • 18 augustus 2022

Heey,

ik woon in IJmuiden. En doe soms aan diamond painting (geen idee of je dat kent) en regelmatig game ik. En heb ik een nieuwe hobby erbij gevonden fotografie! 

Simmiesim
  • 22 reacties
  • 18 augustus 2022

Anna Paulowna, daar stap ik altijd op de trein!

Ik woon in Julianadorp

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 19 augustus 2022

Heee 

Wat een gezellige boel hier in de Noord-Holland groep!!! Is het een idee 💡dat jullie elkaar gaan leren kennen ergens een drankje doen? Zaandam is voor de meeste volgens mij redelijk bereikbaar? Bij het station zitten meerder koffie tentjes die erg goed zijn!! 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen