Hii! Zo als de titel zegt, ik ben nieuw hier! Yay? Voor dat ik een heele lijst maak, hier zij dingen die belangrijk zijn. Ik ben erg vergeetachtig, dus het kan best weleens zijn dat ik deze website verget. Ook, ik ben niet goed in gezichten herinneren, sorry, maar als je mij een keer ontmoet. Het kan zijn dat ik even hoor te denken voor dat ik je herinner. Als laste, autistische en OCD, zijn dingen die me elke dag ietsjes lastiger kunnen maken. Thanks voor dat lezen!
Okay, anders dan dat, ik ben 20 jarige. Mij Nederlands is niet het beste, sorry. Lea is een nickname, maar als je mij ontmoet dan zeg ik mij echte naam. Ik hou van tekenen, ookal ben ik niet het beste in mijn mening. Ik schrijf fanfics, af en toe doe ik ook originele verhalen. Sinds kort ben ik gaan hout snijden, het leuk om te doen. Gaming do ik ook, Genshin Impact, Honkai Star Rail, en af en toe Minecraft. Plus wandelen zowat elke dag!
Hopelijk, kan ik hier nieuw mensen ontmoeten! Zorg goed voor jezelf, en drink genoeg water!