Skip to main content

Hi there! Ashley, 27 jaar, Zuid-Holland

• 29 maart 2024
  • 4 reacties
  • 94 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Ik doe dit niet zo vaak, maar ga het toch een keer proberen.

Mijn naam is Ashley of Ash. Ik ben 27 jaar en woon in Zuid-Holland.

In mijn vrije tijd hou ik er van om films en series te kijken, te gamen, kleding/kostuums naaien en te lezen.

Je kan mij wakker maken voor een goede animatiefilm, zoals, in mijn mening, films als: rise of the guardians en how to train your dragon.

Mijn favoriete genre om te lezen is fantasy. Al moet ik wel zeggen dat mijn boekenlijst steeds langer wordt, vooral met alle nieuwe boeken en series die uitkomen.

Ik doe aan cosplay en ga naar conventies zoals comic con en animecon. Hiervoor probeer ik mijn eigen kostuums te maken. Mijn lijst voor hier wordt ook alleen maar groter, vooral met alle gave karakters die in series/films en boeken voorkomen

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 29 maart 2024

Hoi @MadHatterXIII, welkom op de community! Ik ben ook een cosplayer zoals je al weet, dus vind het leuk om te lezen dat jij dat ook doet 😀 

P.s ik heb je titel aangepast. Zo ben je beter vindbaar.

Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • 161 reacties
  • 2 april 2024

Welke games speel je?

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 8 reacties
  • 2 april 2024

.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 8 reacties
  • 2 april 2024
LAbull schreef:

Welke games speel je?

Ik speel vooral rpg's.

Moet wel zeggen dat ik een hele lange lijst het qua games😅, maar op dit moment speel ik Genshin impact, Hogwarts legacy, Hades, Fire emblem engage en persona 3 en 5.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen