Hoi, ik ben Beaver en ik ben 21 jaar oud.
Ik kom uit rotterdam en zou graag nieuwe vrienden willen maken!
Mijn hobbies uh, ik hou van muziek luisteren en heb een gewoonte om andersmans spotify lists te volgen. Dit is natuurlijk omdat ik super openminded ben en mijn horizon wil verbreden (totaal niet omdat ik te lui was om nieuwe liedjes toe te voegen en ik praktisch onder een steen heb geleefd de afgelopen 2 jaar… nee hoor totaal niet)
ik speel ook een beetje piano (als je verzoekjes hebt, misschien kan ik ze spelen)
verder vind ik het leuk games te spelen: apex legends, valorant, rocket league, genshin impact. Ook among us en jackbox zijn games die leuk zijn om te spelen (alleen heb je daarvoor meerdere mensen nodig, en ja, die heb ik dus niet :0)
anywaaay, ik hou ook van goed eten uitproberen, dus als jullie aanbevelingen hebben voor goede restaurants laat maar weten :)
Oh ja, ik heb ook discord dat ik gebruik voor mijn games (en om random memes erop te sturen), maarja, als we ooit samen een spel spelen dan dm me maar voor mijn username (heb ergens op dit forum mijn username al genoemd, maar weet dus niet of dat onder “persoonlijke gegevens” valt. Daar gaat mijn geheim dat ik eruitzie als pino van sesamstraat…)
en ja, als je het tot hier hebt gemaakt, prijs ik je voor je aandachtspan en je tolerantie voor mijn chaotische schrijfstijl. Ik hoop jullie te leren kennen en jullie verhalen te horen.
Beaver out~