Skip to main content

Hi, i’m a Beaver

Forum|alt.badge.img+1

Hoi, ik ben Beaver en ik ben 21 jaar oud.

Ik kom uit rotterdam en zou graag nieuwe vrienden willen maken!

Mijn hobbies uh, ik hou van muziek luisteren en heb een gewoonte om andersmans spotify lists te volgen. Dit is natuurlijk omdat ik super openminded ben en mijn horizon wil verbreden (totaal niet omdat ik te lui was om nieuwe liedjes toe te voegen en ik praktisch onder een steen heb geleefd de afgelopen 2 jaar… nee hoor totaal niet)

ik speel ook een beetje piano (als je verzoekjes hebt, misschien kan ik ze spelen)

verder vind ik het leuk games te spelen: apex legends, valorant, rocket league, genshin impact. Ook among us en jackbox zijn games die leuk zijn om te spelen (alleen heb je daarvoor meerdere mensen nodig, en ja, die heb ik dus niet :0)

anywaaay, ik hou ook van goed eten uitproberen, dus als jullie aanbevelingen hebben voor goede restaurants laat maar weten :)

Oh ja, ik heb ook discord dat ik gebruik voor mijn games (en om random memes erop te sturen), maarja, als we ooit samen een spel spelen dan dm me maar voor mijn username (heb ergens op dit forum mijn username al genoemd, maar weet dus niet of dat onder “persoonlijke gegevens” valt. Daar gaat mijn geheim dat ik eruitzie als pino van sesamstraat…)

en ja, als je het tot hier hebt gemaakt, prijs ik je voor je aandachtspan en je tolerantie voor mijn chaotische schrijfstijl. Ik hoop jullie te leren kennen en jullie verhalen te horen.

Beaver out~

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

20 reacties

Alain
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 62 reacties
  • 1 maart 2022

Hee, wat leuk eindelijk iemand uit de buurt

Hou ook veel van muziek bespeel niet de piano maar wel de gitaar en drums, je mag ook mijn spotify lijsten volgen maar is wel veel rock muziek maar luister echt van alles hoor.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 21 reacties
  • 1 maart 2022
Alain schreef:

Hee, wat leuk eindelijk iemand uit de buurt

Hou ook veel van muziek bespeel niet de piano maar wel de gitaar en drums, je mag ook mijn spotify lijsten volgen maar is wel veel rock muziek maar luister echt van alles hoor.

Ik wilde ook drums leren, maar was een beetje moeilijk vroeger met de buren lol. Ja en, als je je spotifylijst wilt delen, stuur maar een link :)

Ange
Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 16 reacties
  • 1 maart 2022

Hii Beaver,

Als ik weet hoe het voelt om onder een steen te hebben geleefd qua muziek. Ik zit echt nog vast in de hits van 2010. Welk jaar vind jij het beste qua hits?

xoxo Ange

Jorrit
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 18 reacties
  • 1 maart 2022

Hey! Er is een discord groep van deze community, misschien kun je die joinen? Aanstaande donderdag wordt bijvoorbeeld al Among Us gespeeld

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 21 reacties
  • 2 maart 2022
Jorrit schreef:

Hey! Er is een discord groep van deze community, misschien kun je die joinen? Aanstaande donderdag wordt bijvoorbeeld al Among Us gespeeld

Cool! Waar kan ik deze discord groep vinden? (link zou handig zijn)

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 224 reacties
  • 3 maart 2022

Hoii Beaver, 

Welkom bij de toffe joiners club. Man wat chaotisch lezen whahaa. 

Wat doe je in het dagelijks leven?

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 21 reacties
  • 4 maart 2022
Nasim schreef:

Hoii Beaver, 

Welkom bij de toffe joiners club. Man wat chaotisch lezen whahaa. 

Wat doe je in het dagelijks leven?

Hmm, ik ben helft van mn tijd kwijt aan studie.

maar dingen die ik graag doe zijn:

games spelen, piano en lezen.

Oh en ik vind hardlopen in de late avond ook heel fijn om te doen. It clears my mind en dan lijkt het alsof je de wereld voor jou alleen hebt :)

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 224 reacties
  • 4 maart 2022

Zo, interessant hoor. Wat studeer je? Heel fanatiek, maar ook heel verhelderend. Ik zou sws veel meer in beweging moet komen. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 21 reacties
  • 4 maart 2022
Nasim schreef:

Zo, interessant hoor. Wat studeer je? Heel fanatiek, maar ook heel verhelderend. Ik zou sws veel meer in beweging moet komen. 

Momenteel doe ik research in een ziekenhuis. Ik onderzoek of een bepaalde stof (lactoferrine) kan helpen bij het herstel van longcovid (mensen die al een jaar persisterende klachten hebben na hun eerste infectie).

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 224 reacties
  • 4 maart 2022

Oh joh, echt super nice. Ik zit zelf toevallig bij de afsprakenlijn vaccineren. Word je covid wetenschapper naast viroloog marian koopmans:sweat_smile:

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 21 reacties
  • 4 maart 2022
Nasim schreef:

Oh joh, echt super nice. Ik zit zelf toevallig bij de afsprakenlijn vaccineren. Word je covid wetenschapper naast viroloog marian koopmans:sweat_smile:

Nah, hele dag in het lab zitten voor de rest van mn leven lijkt me echt saai (je zit de hele dag te pippeteren in kleine potjes), ik zou liever gwn dokter worden in de periferie ofzo. (En dan misschien onderzoek daarnaast doen als het goed te combineren is)

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 224 reacties
  • 4 maart 2022

Is een geintje. Maar vind het mega ambitieus. Ik ga eerdaags starten met de opleiding begeleider specifieke doelgroepen

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 21 reacties
  • 4 maart 2022
Nasim schreef:

Is een geintje. Maar vind het mega ambitieus. Ik ga eerdaags starten met de opleiding begeleider specifieke doelgroepen

Yep, omdat het best ambitieus is, raak je best wel gestrest en vermoeid. Mensen waarmee je praat rond de zorg hebben het dan ook meestal over werk. Dus ik mis mensen waar ik gwn mee kan relaxen en casual over marvel films of harry potter kan praten ofzo

Rochella
  • 504 reacties
  • 6 maart 2022

Welkom Beaver!

Leuk dat je je voorstelt! Op een hele leuke manier! :blush:

De link naar de Discord(als het niet verlopen is)

Wat betreft de Spotify Playlisten, het is toch heerlijk als je een '’nieuwe'’ leuke playlist van iemand anders kan beluisteren, zo doe ik het ook altijd. :rofl:

Welke hero speel je graag op Apex? En kun je goed vliegen in Rocket League? (Dat kon ik totaal niet dus ik ben er mee gestopt). 

Ik vind dat je de lekkerste nacho's kunt eten bij die Hollywood Drive in ? (daar bij de Glowgolf bij de Kuip) ben je daar wel eens geweest? Ik denk dat ik al een jaar probeer om die kant weer eens op te gaan voor de nacho's maar helaas no luck tot nu toe, komt er maar niet van. They are worth it!!! 

• 0 reacties
  • 6 maart 2022
Beaver schreef:

Mijn hobbies uh, ik hou van muziek luisteren en heb een gewoonte om andersmans spotify lists te volgen. Dit is natuurlijk omdat ik super openminded ben en mijn horizon wil verbreden (totaal niet omdat ik te lui was om nieuwe liedjes toe te voegen en ik praktisch onder een steen heb geleefd de afgelopen 2 jaar… nee hoor totaal niet)

ik speel ook een beetje piano (als je verzoekjes hebt, misschien kan ik ze spelen)

verder vind ik het leuk games te spelen: apex legends, valorant, rocket league, genshin impact. Ook among us en jackbox zijn games die leuk zijn om te spelen (alleen heb je daarvoor meerdere mensen nodig, en ja, die heb ik dus niet :0)

anywaaay, ik hou ook van goed eten uitproberen, dus als jullie aanbevelingen hebben voor goede restaurants laat maar weten :)

Oh ja, ik heb ook discord dat ik gebruik voor mijn games (en om random memes erop te sturen), maarja, als we ooit samen een spel spelen dan dm me maar voor mijn username (heb ergens op dit forum mijn username al genoemd, maar weet dus niet of dat onder “persoonlijke gegevens” valt. Daar gaat mijn geheim dat ik eruitzie als pino van sesamstraat…)

en ja, als je het tot hier hebt gemaakt, prijs ik je voor je aandachtspan en je tolerantie voor mijn chaotische schrijfstijl. Ik hoop jullie te leren kennen en jullie verhalen te horen.

Beaver out~

Welkom!

Ik ben ook nieuw op dit platform.

Welke genres speel je het liefst op de piano?

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 21 reacties
  • 7 maart 2022
Rochella schreef:

Welkom Beaver!

Leuk dat je je voorstelt! Op een hele leuke manier! :blush:

De link naar de Discord(als het niet verlopen is)

Wat betreft de Spotify Playlisten, het is toch heerlijk als je een '’nieuwe'’ leuke playlist van iemand anders kan beluisteren, zo doe ik het ook altijd. :rofl:

Welke hero speel je graag op Apex? En kun je goed vliegen in Rocket League? (Dat kon ik totaal niet dus ik ben er mee gestopt). 

Ik vind dat je de lekkerste nacho's kunt eten bij die Hollywood Drive in ? (daar bij de Glowgolf bij de Kuip) ben je daar wel eens geweest? Ik denk dat ik al een jaar probeer om die kant weer eens op te gaan voor de nacho's maar helaas no luck tot nu toe, komt er maar niet van. They are worth it!!! 

Yes, ik heb de discord al gejoind. Ben meestal ook veel actiever daar haha.

op apex legende speel ik eigenlijk wel van alles qua legends. Maar met ranked meestal octane, loba, lifeline of crypto (maar toen hadden ze octane keihard generft, dus toen speelde ik ook bangalore). Mirage is toch wel mn favoriete character lol. Het voelt zo satisfying om iemand te bamboozlen ahaha.

Rocket league ben ik best shit in dus daar geen verhalen haha. Meestal carryen mijn vrienden me dusja.

ja ik kom some ook rond de kuip voor bioscoopfilms, woon rond rotterdam, dus als mensen willen afspreken 

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 21 reacties
  • 7 maart 2022
Elena schreef:
Beaver schreef:

Beaver out~

Welkom!

Ik ben ook nieuw op dit platform.

Welke genres speel je het liefst op de piano?

Ik ben beetje beginner-decent piano speler, dus ik zag ook dat mensen een bandje wilden vormen. Helaas ben ik niet zo goed in improvisen en muziek theorie :(

als voor genres, ik speel van alles dat mensen een verzoekje sturen. Dus meestal pop muziek, yiruma of ludovici einaldi vinden mensen leuk.

zelf kijk ik soms series, en als ik de theme song leuk vind dan speel ik dat (bijvoorbeeld downton abbey, umbrella academy)

En soms ook game OSTs zoals genshin impact, summer pockets en NieR: Automata

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 21 reacties
  • 8 maart 2022
https://youtu.be/OZ4Vwl7kEs8

In de middag gerecord naar aanleiding van een verzoekje van een vriend van mij. Vond het best lastig haha. Anyways yeah, Envy Baby Kanaria.

(Niet mijn echte naam trouwens, gwn een gamers alias)

Rochella
  • 504 reacties
  • 9 maart 2022

@Beaver Wat gaaf zeg! Echt goed gespeeld! :blush:  Klinkt inderdaad heel lastig!

Wat betreft een keertje afspreken; lijkt me zeker een keertje leuk om te doen. Over het hoe/wat zal ik eens gaan brainstormen en navragen wat de mogelijkheden zijn vanuit Join Us! :blush:

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 21 reacties
  • 11 maart 2022
Rochella schreef:

@Beaver Wat gaaf zeg! Echt goed gespeeld! :blush:  Klinkt inderdaad heel lastig!

Wat betreft een keertje afspreken; lijkt me zeker een keertje leuk om te doen. Over het hoe/wat zal ik eens gaan brainstormen en navragen wat de mogelijkheden zijn vanuit Join Us! :blush:

Ja lijkt me leuk!

in de discord was het ook een idee om misschien samen met paar mensen fantastic beasts 3 in de bioscoop te gaan kijken vanaf 8 april wanneer hij uitkomt.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen