Skip to main content

Heyy :))

maantje14
Forum|alt.badge.img

Heyy iedereen,

Ik ben Maan ik ben 16 jaar oud. En ik zit nu in de 3de klas waar ik het jammer genoeg niet zo leuk vind want ik word gepest. Hopelijk mag ik volgend jaar naar een andere school. 

Maar het lijkt me leuk om op deze site vrienden te maken. Ik heb gerbils (woestijnratjes) als huisdier. En ik hou van voetbal, schaatsen/skeeleren, tekenen & bakken. 

Hopelijk reageert er iemand op dit berichtje want dat lijkt me leuk!

Groetjes, Maan

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Hero
  • 75 reacties
  • 7 juni 2022

Welkom in de community @maantje14!

Allereerst wil ik aangeven dat het super tof is dat jij je weg hier naar toe hebt kunnen vinden. Hoe ben je hierop gekomen?

Wat vind je zo leuk aan gerbils en waarin verschillen ze van andere ratsoorten?

Het is super vervelend dat er negativiteit om je heen speelt op school, dit vind ik echt niet oké en doet me veel.

Vind je het fijn om hierover te praten in het echt tegen je school bijvoorbeeld en/of online via deze community?

Zover ik het zie, zijn de “pestkoppen” enorm jaloers op een goed leven die jij leidt. Zij wensten een leven te leiden die jij leidt, waarbij je niets van hen moet aantrekken op welke manier dan ook. Je bent prachtig en perfect zoals je bent en geen enkel ander menselijk wezen heeft daarbij het recht om dit te ontkrachten.

Ik leef met je mee, want vind het echt niet oké.

Hoe hebben anderen die wellicht dezelfde ervaring hebben hier een blik op?

Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden.

Groetjes,

Anwar

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 9 juni 2022

Hi, goedemorgen, 

Als allereerst welkom op de community en leuk dat je de stap hebt genomen om je voor te stellen!

Wat vervelend om te horen dat die situatie zich afspeelt op school. Dat zou juist een plek moeten zijn waar je je veilig moet kunnen voelen, omdat je daar de meeste tijd doorbrengt. Helaas heb ik er ook jarenlange ervaring mee gehad. Mocht je het fijn vinden om erover te praten, mag je altijd een berichtje sturen. Of heb je wel iemand binnen school (of daarbuiten) waar je mee kan praten? Dat is heel belangrijk en kan best fijn zijn. 

Heb je misschien een leuke foto van je huisdier? Ik ben eigenlijk best benieuwd hoe ze eruit zien. 

En wat zijn de favoriete bakrecepten?  

maantje14
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 9 juni 2022

Hoi, 

Leuk dat jullie reageren.

Ik heb deze site ontdekt door mijn tante die zei dat ik hier misschien een account op kon maken.

Gerbil zijn leuk omdat ze heel actief zijn, ze graven bevoordeeld heel veel en ze zijn sociaal.

superfijn dat jullie de moeite nemen om op mijn berichtje te regeren over het pesten. Ik moet alleen nog volgende week naar school en dan is gelukkig het normaal rooster voorbij.

Ik heb deze week heb ik Lotus (koekjes) ijs gemaakt en voor mijn 16 verjaardag had ik samen met mijn opa een hele grote sweet sixteen taart gemaakt 

Foto van mijn gerbils💗

Sweet Sixteen taart 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen