Skip to main content

Heyhey! Jamie hier :) (26, Overijssel)

• 23 juni 2024
  • 5 reacties
  • 210 × bekeken

Jxmie
Forum|alt.badge.img+3

Hoi! Ik ben Jamie, 26 jaar en woon in Overijssel (mijn woonplaats laat ik alleen weten in een pb). Ik hou van kunst, zowel maken als musea bezoeken. Ook lees ik graag en ben ik verslaafd aan het Eurovisie Songfestival. Het lijkt me leuk om met meer mensen in contact te komen, online of in real life. Laat me weten welk museum jouw favoriet is, welk boek je nu leest of wat de beste songfestival entry is volgens jou. Of stuur me gewoon een random berichtje :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Esra
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 22 juli 2024
Jxmie schreef:

Hoi! Ik ben Jamie, 26 jaar en woon in Overijssel (mijn woonplaats laat ik alleen weten in een pb). Ik hou van kunst, zowel maken als musea bezoeken. Ook lees ik graag en ben ik verslaafd aan het Eurovisie Songfestival. Het lijkt me leuk om met meer mensen in contact te komen, online of in real life. Laat me weten welk museum jouw favoriet is, welk boek je nu leest of wat de beste songfestival entry is volgens jou. Of stuur me gewoon een random berichtje :)

Hey Jamie,

Ik weet niet of je berichtje nog geldt maar het lijkt me leuk om met je in contact te komen!

MelissaS
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 23 juli 2024

Hey Jamie! 
Ik woon niet in de buurt (Zeeland) 

maar ben ontzettend fan van het songfestival en lees ook regelmatig. 
Lijkt me een leuk samen hierover te kletsen. 
Groetjes Melissa

Lisette09
Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 24 juli 2024

Hey Jamie!

Ik hou zelf ook van kunst bekijken in musea en vroeger maakte ik ook soms wat zelf (een oude hobby die ik weer op wil gaan pakken) en ik woon ook in Overijssel! Als het je leuk lijkt om hierover te kletsen mag je me gerust een berichtje sturen.

Forum|alt.badge.img+2
  • Contributer
  • 31 juli 2024

Hey hey! 

Ik hou ook enorm veel van lezen! Ik ben nu bezig met Tweak, een vervolg van Beautiful Boy van Nic Sheff! Ik weet niet of je nog steeds naar nieuwe vriendschappen zoekt maar het lijkt me leuk om met je in contact te komen! Als je het wat lijkt mag je me altijd een berichtje sturen :)

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 31 juli 2024

Hey Jaimy, lijkt me leuk! Ik ben ook 26 en kom ook uit Overijssel 😉 Stuur me gerust een berichtje!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen