Skip to main content

Hey, ik ben nog nieuw.

Forum|alt.badge.img

Hey guys, ik ben nog nieuw hier en weet niet hoe alles werkt, maar wil wel proberen. Ik voelde me de laatste tijd eenzaam en daarom ben ik naar een een oplossing gaan zoeken. Ik wil graag nieuwe mensen leren kennen om gezellig te chatten met anderen. Ik vind boeken lezen echt heel leuk en films kijken ook, ik hou van de natuur en breng mijn vrije tijd meestal buiten. Ik vind het best leuk om met anderen te chatten dus als iemand geïnteresseerd is om te kletsen vind ik het prima. 

Groetjes,  Therese  

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Hässlich
Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 61 reacties
  • 31 mei 2022

Hey Therese! 

Leuk dat je ook op het forum bent gekomen!

Wat lees je zowel allemaal?

Ik heb 5 grote boekenkasten vol met vanalles dus voor mij is lezen echt een obsessie geworden!  Heb je ook favoriete literaire bewegingen of schrijvers? Ik houd ook enorm van film als kunstvorm, ben voornamelijk gek op films buiten hollywood. Dus al die marvelfilms zoals nu spreken me niet veel aan maar als je over diepe unieke en veelzeggende films wil praten ben je op het juiste adres bij mij. Wat is jouw favo film?

Ook een natuurliefhebber! Ik ben bewust naar gelderland verhuist omdat ik graag bij de veluwe wou zijn, ik woon ook nog naast een klein bos. Ben er ook altijd te vinden!

Mij lijkt het wel interessant om te kletsen aangezien ik met vrij weinig mensen spreek en we hobbies gemeen hebben echter alleen als jij dat ook wil, dus als je wil mag je heus een pb sturen!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 31 mei 2022

Hey @Hässlich

Ik vind het heel fijn dat je zo snel reageert, ik lees namelijk echt van alles. Net als wat je zei, het is echt iets verslavend! Ben namelijk fan van Patricia Highsmith, en van Virginia Woolf als je die kent. Ze kunnen echt mooie boeken schrijven, ook heb ik een paar van hun verfilmde boeken gelezen. Heel erg leuk, bijvoorbeeld The talented mr. Ripley. Ik vind marvelfilms ook niet echt heel leuk, als jij ook een film hebt waar je over wilt kletsen vind ik het prima! Ik ben wel toe aan gezelschap. Als je wilt kunnen we afspreken om een film samen te kijken en daar over te kletsen, als het jou uitkomt en wat lijkt natuurlijk. Mijn favo film is The heat en ook Breakfast at Tiffany’s, ze zijn een beetje oud maar heel erg leuk en grappig. Wat is jou favo film? Eindelijk is er iemand die gewoon heerlijk buiten loopt, meeste mensen vinden dat niet echt zo leuk meer. 

Groetjes, 

Therese

Wendy
Forum|alt.badge.img+12
  • Moderator
  • 131 reacties
  • 31 mei 2022

Welkom! <3

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 31 mei 2022

Thxx <3 Wendy.Le

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen