Skip to main content

Hey Hoi Ik ben Eivor :D

• 27 januari 2022
  • 6 reacties
  • 124 × bekeken

Eivor
Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 4 reacties

Hey hoi ik ben Eivor (natuurlijk niet mijn eigen naam.)
Ik ben nog 21 jaar en probeer me veel te focussen op mijn werk. Tevens ben ik oud militair van de koninklijke landmacht. Door alles wat ik ondertussen heb mee gemaakt ben ik ook uit gekozen als psycholoog van de vrienden "groep”. Als hobby's heb ik fotografie, Noorse mythologie, auto's, muziek en het gezellig hebben met mn vrienden. Verder zit ik niet veel op mijn telefoon of wat dan ook en dus is het heel wat dat ik hier nu iets aan het typen ben haha. Ik denk wel dat dit het is mochten jullie nog wat willen weten just ask :D

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Alain
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 62 reacties
  • 27 januari 2022
Eivor schreef:

Hey hoi ik ben Eivor (natuurlijk niet mijn eigen naam.)
Ik ben nog 21 jaar en probeer me veel te focussen op mijn werk. Tevens ben ik oud militair van de koninklijke landmacht. Door alles wat ik ondertussen heb mee gemaakt ben ik ook uit gekozen als psycholoog van de vrienden "groep”. Als hobby's heb ik fotografie, Noorse mythologie, auto's, muziek en het gezellig hebben met mn vrienden. Verder zit ik niet veel op mijn telefoon of wat dan ook en dus is het heel wat dat ik hier nu iets aan het typen ben haha. Ik denk wel dat dit het is mochten jullie nog wat willen weten just ask :D

Hey welkom Eivor from the Raven clan😅,

Ben ook zeker fan van de Noorse mythologie, speel dan ook veel Assinscreed maar ook God of war en net begonnen aan Vikings.

Ben ook zeker auto gek want als auto monteur kun je je auto natuurlijk ook niet om getunend laten daarom is hij ook niet zo stil meer😅

veder ben ik ook een grote muziek liefhebber ik luister van alles maar ik kan echt niet zonder een beetje rock muziek, bespeel dan ook graag de gitaar en de drums.

Eivor
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 4 reacties
  • 27 januari 2022

Hey leuk dat je reageert!

Ik moet ook echt weer eens gaan beginnen aan die serie lang niet meer gezien… En tevens is mijn auto ook niet meer zo stil en zo standaard als de overheid denkt dat die is haha. Leuk man dat je ook instrumenten bespeeld ik heb ± 6 jaar gitaar gespeeld en heb dat altijd wel leuk gevonden ik luister nu meer muziek dan dat ik het maak.

Alain
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 62 reacties
  • 27 januari 2022

Leuk dat ook gitaar speelt, elektrische of akoestische?

Eivor
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 4 reacties
  • 28 januari 2022
Alain schreef:

Leuk dat ook gitaar speelt, elektrische of akoestische?

Akoestische gitaar maat luister er nu liever na.

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 224 reacties
  • 30 januari 2022

Hoi Eivor waar werk je?

Rochella
  • 504 reacties
  • 2 februari 2022

Hey Eivor!

Leuk dat je je voorstelt en welkom op de community! :blush:

Wat voor werk doe je nu? Grappig dat je binnen je vriendengroep als ‘’psycholoog’’ bent verkozen, dat betekent dat zij ook goed met jou kunnen praten, en ook in ieder geval je goed naar andere kunt luisteren! :blush:

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen