Skip to main content

Helliot 21

• 27 februari 2023
  • 6 reacties
  • 146 × bekeken

Helliot
Forum|alt.badge.img

Hoihoi allemaal, ik ben Helen (21 jaar). 

Ik ben juf in opleiding voor kinderen met uitdagingen. Daarnaast houd ik van katten, muziek, keltische/fantasy festivals, ben ik begonnen met ukelele spelen en tuinieren. Ik woon samen met mijn vriend en twee katten. Bij aanvang kan ik wat verlegen zijn, maar als ik iemand goed ken praat ik de oren van het hoofd. Hierdoor hoop ik via deze website wat meer in contact te komen met leeftijdsgenoten.

Nooit geschoten,,, toch? Wie weet!😄

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Legend
  • 45 reacties
  • 28 februari 2023

Hey Helen, welkom!

Leuk beroep, ben je nog lang bezig met de opleiding of bijna klaar? Leuke hobby's/interesses heb je, ben zelf ook een grote katten fan (mogelijk veroorzaakt door mijn naam, mijn echte naam is Katja). Wat doe zoal met tuinieren? Probeer zelf wel ieder jaar iets te doen met een groente kweken maar lukt me vaak niet echt, haha. Wat voor muziek vindt je leuk om te luisteren?

Groetjes,

Katja.

Helliot
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 28 februari 2023

Hoi Katja,

Ja, nog wel eventjes bezig. Ben in jaar 4 van de origineel 5, maar ik ga er waarschijnlijk nog een jaartje aan vast moeten plakken.

Leuke naam! Past inderdaad helemaal bij een katten fan! Heb je zelf katten?

Ik heb een volkstuintje van 50m². Hier plant ik inderdaad voornamelijk groentes. Nu moet ik zeggen dat vorig jaar ons eerste jaar was. Dus dat is niet soepel, noch met een grote oogst geweest haha. Maar goed, veel geleerd en toch flinke courgettes kunnen oogsten. Plus heerlijke frambozen en blauwe bessen!

Muziek gaat bij mij alle kanten op. Bijna iedere dag heb ik er wel eentje in m'n hoofd. Van kinderliedjes (door stagedagen), naar Ed Sheeran, naar keltische muziek, naar pop en Disney. Als ik maar mee kan zingen!

Wat zijn jouw hobby's?

• 0 reacties
  • 28 februari 2023

Hi Helen. 

Waar kom je vandaan?

Helliot
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 28 februari 2023

Hey Linde,

Ik kom uit omgeving Leiden.

• 0 reacties
  • 28 februari 2023
Helliot schreef:

Hey Linde,

Ik kom uit omgeving Leiden.

Ah jammer. Dat is niet echt in de buurt

Forum|alt.badge.img+7
  • Legend
  • 45 reacties
  • 28 februari 2023
Helliot schreef:

Hoi Katja,

Ja, nog wel eventjes bezig. Ben in jaar 4 van de origineel 5, maar ik ga er waarschijnlijk nog een jaartje aan vast moeten plakken.

Leuke naam! Past inderdaad helemaal bij een katten fan! Heb je zelf katten?

Ik heb een volkstuintje van 50m². Hier plant ik inderdaad voornamelijk groentes. Nu moet ik zeggen dat vorig jaar ons eerste jaar was. Dus dat is niet soepel, noch met een grote oogst geweest haha. Maar goed, veel geleerd en toch flinke courgettes kunnen oogsten. Plus heerlijke frambozen en blauwe bessen!

Muziek gaat bij mij alle kanten op. Bijna iedere dag heb ik er wel eentje in m'n hoofd. Van kinderliedjes (door stagedagen), naar Ed Sheeran, naar keltische muziek, naar pop en Disney. Als ik maar mee kan zingen!

Wat zijn jouw hobby's?

Je bent al wel zeker over de helft, uit ervaring kan ik spreken dat de jaren voorbij zullen vliegen, time flies when your having fun zeggen ze altijd, hopelijk vindt je het ook leuk om te doen? Ben zelf al bijna 10 jaar bezig met mijn uiteindelijk beroepsdoel te bereiken (+ ook een extra jaar bij één van mijn opleidingen), als alles mee zit heb deze zomer mijn doel bereikt en voelt soms dat ik er vorige jaar pas aan begonnen ben (mogelijk komt dat door de corona crisis).

Zeker! Heb er ook twee, woon nog wel bij mijn ouders dus kan niet echt zeggen dat ze van mij zijn maar zou echt niet meer zonder ze kunnen. Gaat waarschijnlijk nog wel een dingetje worden als ik (hopelijk) ooit het huis uit ga (mijn moeder kan ook niet zonder ze). Wat voor katten heb jij?

O, klinkt als redelijke goeie oogst voor het eerste jaar. Tot nu toe lukt het bij mij wel om wat snoeptomaatjes te oogsten (die komen ook magische wijs ieder jaar weer terug). Vroeger ook wat sla geprobeerd maar dat is nooit echt goed gegaan. Moet ook zeggen dat ik nog te weinig informatie over op heb gezocht, zou me er eigenlijk eens goed in gaan verdiepen. Al in gedachten wat je dit jaar gaat planten (of moest al gedaan zijn?)?

Haha, hopelijk vindt je de kinderliedjes wel leuk anders lijkt het me best irritant om ze vaak in je hoofd te hebben. Leuke muziek combinatie, op zijn tijd vindt ik keltische muziek ook fijn om naar te luisteren.

Ik vindt het zelf leuk om te wandelen en vaak daarbij te fotograferen daarnaast vindt ik het leuk om te koken en bakken, films en series te kijken en ook muziek luisteren, tegenwoordig vindt het ook erg leuk om naar concerten te gaan.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen