Skip to main content

Hauser midden twintig omgeving Sittard

• 10 december 2021
  • 10 reacties
  • 236 × bekeken

Hauser
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+3
  • Niet meer actief
  • 36 reacties

Hoi iedereen, 

Ik ben een jongen midden twintig, woon in Limburg, in Sittard. 

Vanwege aanhoudend, en door de jaren van m'n basisschool en middelbare school steeds heviger wordend pesten ben ik lang geleden gestopt met m'n studie en daarom thuis komen te zitten. 

Onder andere daardoor heb ik gezondheidsproblemen ontwikkeld, waaronder een angststoornis.  

Ik heb jarenlang in een sociaal isolement geleefd en had, behalve online, (bijna) geen contacten. 

Mijn hobby's: films kijken en over films praten ;) , lezen, bowlen en zwemmen. Wil graag meer buiten komen, wandelen, en ben gek op dieren. 🙂

Vragen? Stel ze gerust. 

En leuk met iedereen hier kennis te maken! 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Renze Snoek
Forum|alt.badge.img+6
  • Enthusiast
  • 157 reacties
  • 11 december 2021

Heey, welkom! :-)

Tof dat je hebt aangemeld! Heftig verhaal heb je... Dat gepest worden zoveel met iemand kan doen is vreselijk.…

Je komt uit Sittard, het prachtige Limburg! Ik woon zelf in Noord-Holland, maar zodra het kan dan stap ik in de trein voor een dagje Zuid-Limburg haha.

Ik wens je vooral veel plezier en blijf vooral actief, dan mis je ook niks 😜

Kyra5
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 40 reacties
  • 11 december 2021

Heyy! Leuk dat je hier nieuw bent! 

Je verhaal is echt niet leuk om te horen, ik snap niet dat mensen dat kunnen aandoen bij iemand want dat kan echt veel impact achterlaten… ik hoop dat je je nu wat beter voelt! 

Uit Limburg! Ik zelf kom uit Peel en Maas 😊

Ik vind het ook leuk om films te kijken, ik lees af en toe ook in de trein

Toen ik nog een hond had wandelde ik daar veel mee, gelukkig komt er weer een nieuwe waar ik mee op pad kan! 

Ik hoop dat je het op dit platform leuk gaat vinden! ☺

Hauser
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Niet meer actief
  • 36 reacties
  • 11 december 2021

@Renze Snoek Dankje! :)

Haha, ik hoor niet vaak complimentjes over Limburg, maar die stop ik in de zak. 😄

Had je al in gedachten waar in Zuid Limburg je heen wilt? 😉

En ben je al eens hier in 't zuiden geweest, of wordt dat de eerste keer? 

Ik ben idd nog even aan het kijken waar ik het snelste de laatste nieuwe berichten kan zien, onder elkaar zeg maar, en dan zo kan kijken welke topics me interessant en gezellig lijken.  🙂

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 11 december 2021

Welkom :) 

heftig dat je zo gepest bent dat verdiend niemand.  Het is zeker een goede stap om je aan te melden op deze community, ik hoop dat je hier toffe en gezellige mensen leer kennen 

heb je wel eens gekeken of er een join-us groep bij jou in de buurt zit ? Anders zou online misschien een optie zijn , daar leer je ook veel toffe mensen kennen  en er worden activiteiten georganiseerd. Mocht je dan toch tegen dingen aanlopen is er altijd een begeleider aanwezig om je te helpen 

Renze Snoek
Forum|alt.badge.img+6
  • Enthusiast
  • 157 reacties
  • 11 december 2021
Hauser schreef:

@Renze Snoek Dankje! :)

Haha, ik hoor niet vaak complimentjes over Limburg, maar die stop ik in de zak. 😄

Had je al in gedachten waar in Zuid Limburg je heen wilt? 😉

En ben je al eens hier in 't zuiden geweest, of wordt dat de eerste keer? 

Ik ben idd nog even aan het kijken waar ik het snelste de laatste nieuwe berichten kan zien, onder elkaar zeg maar, en dan zo kan kijken welke topics me interessant en gezellig lijken.  🙂

Vaals blijft mijn lievelingsplek! Al een paar keer geweest en het blijft mooi! Maar ben ook in Valkenburg geweest, Schin op Geul en natuurlijk Maastricht! Blijft een hele mooie omgeving:smiley:

Renze Snoek
Forum|alt.badge.img+6
  • Enthusiast
  • 157 reacties
  • 11 december 2021

Schin op Geul

Floris
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 228 reacties
  • 12 december 2021

Welkom op de community.

Vervelend om te horen dat je door die pesterijen je opleiding niet hebt kunnen afmaken. Ik hoop dat je hier wat meer contacten kan maken.

Hauser
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Niet meer actief
  • 36 reacties
  • 12 december 2021
Kyra5 schreef:

Heyy! Leuk dat je hier nieuw bent! 

Je verhaal is echt niet leuk om te horen, ik snap niet dat mensen dat kunnen aandoen bij iemand want dat kan echt veel impact achterlaten… ik hoop dat je je nu wat beter voelt! 

Uit Limburg! Ik zelf kom uit Peel en Maas 😊

Ik vind het ook leuk om films te kijken, ik lees af en toe ook in de trein

Toen ik nog een hond had wandelde ik daar veel mee, gelukkig komt er weer een nieuwe waar ik mee op pad kan! 

Ik hoop dat je het op dit platform leuk gaat vinden! ☺

Hoi Kyra! 

Bedankt voor je berichtje. 

Nee klopt, pesten werd of wordt echt enorm onderschat door scholen en leraren. 

Maar natuurlijk de pesters zelf hebben geen flauw idee wat ze met hun handelingen iemand aan kunnen doen, of, het boeit ze gewoon niks. 

En wat ik hoor is dat pesters vaak hun eigen ellende af reageren op andere jongeren die, als je maar 'n beetje buiten de boot valt omdat je 'n bril hebt, onzeker bent, of een gekke naam hebt, dat ze je dan als een makkelijk doelwit zien. 

Oh leuk, net onder Venlo. 😀

Wat voor films kijk je graag? 

En ik ben ook van plan om binnenkort een hond te nemen. Heb er lang over nagedacht en denken dat dit een goed moment is. Ook omdat het me goed kan helpen met vaker buiten komen en meer beweging te hebben. 

Wanneer krijg jij je nieuwe hond? En heb je al een uitgekozen? 🙂

Rochella
  • 504 reacties
  • 14 december 2021

Hey, Welkom! :blush:

Leuk dat je je voorstelt en fijn dat je deze community hebt gevonden!

Allereerst vind ik het heel moedig van je dat je zo open bent en je verhaal hier deelt. Wat heftig om mee te moeten maken en wat zonde dat je daar mee te maken hebt gehad. Het is onbegrijpelijk waarom mensen zo tegen elkaar moeten doen. Ik hoop dat je hier op dit platform leuke contacten kan opdoen :blush:

Je hobby’s zijn ondere andere naar films kijken en erover praten, dan ben ik stiekem wel benieuwd naar wat voor films jij graag kijkt? En welke film zou je iedereen aanraden om te kijken? 

Zuid-Limburg is een mooie omgeving,  ben er wel vaker met de motor te vinden :motorcycle:

Hauser
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Niet meer actief
  • 36 reacties
  • 14 december 2021
Nick schreef:

Welkom :) 

heftig dat je zo gepest bent dat verdiend niemand.  Het is zeker een goede stap om je aan te melden op deze community, ik hoop dat je hier toffe en gezellige mensen leer kennen 

heb je wel eens gekeken of er een join-us groep bij jou in de buurt zit ? Anders zou online misschien een optie zijn , daar leer je ook veel toffe mensen kennen  en er worden activiteiten georganiseerd. Mocht je dan toch tegen dingen aanlopen is er altijd een begeleider aanwezig om je te helpen 

Hoi Nick, 

Bedankt! Ik ben ook blij dat ik deze groep gevonden heb, m'n moeder had het me aangeraden. Zij had een flyer op haar werk zien hangen. 

Bedankt voor die tip. Dat kende ik nog niet. 

Heb zojuist gekeken naar de Join Us groepen, en me aangemeld. 🙂

Zijn er helaas nog geen in Midden- of Zuid- Limburg. Misschien later! 

De dichtstbijzijnde voor mij is Weert. :)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen