Skip to main content

hallo, ik ben Suze, 18 jaar

• 17 november 2024
  • 10 reacties
  • 132 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 2 reacties

hallo iedereen!

hallo ik ben suze ik ben 18 jaar en heb veels te veel hobbies ik ga naar school en daar leer ik bloemsierkunst en tekenen ik vind dat erg leuk. ook vind ik muziek heel leuk verder hou ik van dieren, ik heb zelf ook huisdieren en een pony die ik met liefde doe verzorgen.

leuk om kennis te maken

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Daanchocola
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • 32 reacties
  • 17 november 2024

Hoi suze,welkom in de comunity!

Ik was benieuwd of je specefiek online/fysiek zoekt of gewoon wat past?

Als je online contact zoekt lijkt het me leuk om kennis met je te maken op discord :)).

Ik ben een meisje van 19 en deel het verzorgen/hebben van een klein paardje en crea bezig willen zijn zoveel als maar kan.

Mocht je het leuk vinden om contact te hebben mijn naam is hetzelfde hier als op discord. Mocht je geen discord hebben stuur me dan een prive berichtje hier op de comunity. Dan kijken we vanaf daar :))

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 17 november 2024

hoi ​@suze, ik heb je topic titel aangepast :)

Morze72
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 23 reacties
  • 18 november 2024

Hey, Suze!

Ik ben Morze maar je kan me ook Lucas noemen.

Welke muziek vind je specifiek leuk of luister jij net zoals velen eigenlijk alles wel?

En hoe heet je pony?

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 2 reacties
  • 18 november 2024

hallo ​@Morze72 ik vind inderdaad best veel muzieksmaken leuk maar mijn top zijn rock, punkrock, rapp en kpop mijn pony heet ted en is de liefste en natuurlijk de eigenwijste pony die ik heb ontmoet leuk je te onmoeten Lucas

Morze72
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 23 reacties
  • 19 november 2024
suze schreef:

hallo ​@Morze72 ik vind inderdaad best veel muzieksmaken leuk maar mijn top zijn rock, punkrock, rapp en kpop mijn pony heet ted en is de liefste en natuurlijk de eigenwijste pony die ik heb ontmoet leuk je te onmoeten Lucas

ook leuk jou te ontmoeten suze!

ik luister rap, pop, lofi, rock, eigenlijk serieus alles wel, ik ben techno laatst erg gaan waarderen. Een nummer genaamd kisses van bl3ss vind ik erg leuk.

ik heb ook een vogeltje genaamd cody! maar die heeft denk ik wat minder verzorging nodig, wat heeft ted allemaal nodig qua verzorging?

Affie
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 79 reacties
  • 19 november 2024

Hoi Suze,

Welkom op de community!

Ik zag dat je naar kpop luisterde dus ik vroeg me af wie je favoriete groep is ;)

• 0 reacties
  • 19 november 2024

hii suze :) leuke hobby’s! wat voor huisdieren heb je? wij hebben hier thuis een hond en konijn.

Eva011
Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 84 reacties
  • 19 november 2024

Welkom op de community Suze :D

Ik vroeg me af wat ik moest bedenken bij bloemsierkunst, zijn dat vooral boeketten maken? Klinkt wel interessant! :)

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 2 reacties
  • 19 november 2024

hallo ​@Eva011 ja daar vallen ook boeketten onder inderdaad maar ook bruidswerk en stijlen op locatie met bloemen, rouwwerk en bloemstukken op vreemde opjecten bijvoorbeeld op een gitaar of in een kast vaak worden dit bloemstukken met een verhaal wat ik echt fantastisch vind om te doen

Eva011
Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 84 reacties
  • 19 november 2024

@suze dat klinkt idd heel leuk! Als je wil zou ik wel een foto willen zien van wat je hebt gemaakt? 

Is er een bepaald soort bloem die juist heel makkelijk mee te werken is of juist heel moeilijk? Ben eigenlijk wel benieuwd :D

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen