Skip to main content

Hallo, ik ben Nina.. aangenaam:)

• 19 juni 2022
  • 7 reacties
  • 244 × bekeken

Hallo allemaal,

Mijn naam is Nina en ben 22 jaar oud (ik ervaar het als oud;). Ik kom uit Zeeland en woon nog bij mijn ouders in huis. Vorig jaar heb ik mijn MBO opleiding afgerond en sinds dit jaar ben ik aan het werk.

Ik heb altijd al weinig tot geen vriendinnen/vrienden gehad. Zeker nu ik werkend ben, merk ik dat ik in een sleur zit en eigenlijk vrijwel geen nieuwe mensen ontmoet. Hier baal ik ontzettend van, ik zou graag meer nieuwe mensen willen leren kennen.

Enkele weetjes:

- Mijn plantencollectie bestaat uit 7 cactussen (waarvan 1 met hoed), twee vetplantjes en nog een plant waarvan ik de naam niet weet. Ik ben erg trots op het feit dat ze nog in leven zijn.

- Mijn favorite bordspel op dit moment is Wingspan, maar ik heb het al een tijdje niet gespeeld

- Ik heb een christelijke achtergrond 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Wendy
Forum|alt.badge.img+12
  • Moderator
  • 131 reacties
  • 19 juni 2022

Welkom, als je x met iemand wilt praten kan je me een berichtje sturen <3

wat voor werk doe je trouwens?

• 0 reacties
  • 20 juni 2022

HoiHoi,

Lief van je! Ik werk als onderwijsassistente op een basisschool :)

Wendy
Forum|alt.badge.img+12
  • Moderator
  • 131 reacties
  • 20 juni 2022

Oehh zo leukkkk 

Met welke groepen werk je?

Melissa
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 227 reacties
  • 20 juni 2022

Hee Nina, welkom!

Leuke weetjes! En goed dat je de planten nog in leven hebt haha, ik vind planten zelf ook echt super leuk, maar ben ook niet de beste planten mama oops 😅🙈 Die ene cactus met hoed klinkt oprecht schattig haha, heb je misschien een foto die je wilt delen? 😇

Dat bordspel Wingspan ken ik eerlijk gezegd niet, maar we hebben een bordspellenclub, misschien dat mensen in die groep het wel kennen :)

We hebben trouwens ook een groep voor mensen die in Zeeland wonen, die kun je hier vinden.

• 0 reacties
  • 23 juni 2022

@Wendy.Le Ik werk voornamelijk met groep 5, volgend jaar krijg ik er een groep 6 bij. Super leuk! Wat doe jij voor werk?

@Melissa Haha, dat vond ik ook ;) Ik vergeet ze zo vaak water te geven, er zijn zelfs cactussen gesneuveld. Dusja de beste plantenmoeder ben ik niet, ik zal eens kijken of ik straks een foto kan sturen van de cactus met hoed! Wat leuk dat er een bordspellenclub is, dat wist ik niet. Zelf vind ik bordspelletjes heel leuk om te spelen. Ik zal ook eens kijken bij de groep voor Zeeland, ik kon eerst niet echt een groep vinden. Bedankt!

Melissa
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 227 reacties
  • 23 juni 2022

Hahaha oops, je zou zeggen dat een cactus dat opzich niet erg vindt om geen water te krijgen. Ik ben vooral heel slecht in vetplanten, die verzuip ik altijd 😂 en ben benieuwd naar die foto :)

En geen probleem, happy to help :) Als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt, laat het me maar weten.

Relia
Forum|alt.badge.img+7
  • Hero
  • 59 reacties
  • 24 juni 2022

Welkom, zou gezellig zijn in contact te komen. Ik heb zelf ook altijd weinig vrienden gehad. Omdat mijn vriend uit Zeeland komt ben ik. Daar regelmatig te vinden 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen