Skip to main content

Hallo ik ben Marijn, 22 jaar, omgeving Wehl

• 28 december 2021
  • 20 reacties
  • 405 × bekeken

MarijnG
Forum|alt.badge.img+4

Hallo allemaal,

Ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Marijn en ben 22 jaar. Momenteel volg ik een opleiding in de logistiek tot logistiek medewerker. In mijn vrije tijd vind ik het fijn om te fitnessen, hardlopen, darten, voetbal kijken (heb een seizoenskaart bij De Graafschap) en gamen. Sinds begin van de maand zit ik bij een online groep van join-us. Ik heb mij aangemeld bij join-us omdat ik leuke sociale contacten erg mis. Daarom lijkt het mij leuk via join-us in contact te komen met andere jongeren.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

20 reacties

kyrlo
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 60 reacties
  • 28 december 2021

Hallo Marijn, leuk dat je er ook bent 

Te-amo
Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 55 reacties
  • 28 december 2021

Hey Marijn! ;D

MarijnG
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Legend
  • 14 reacties
  • 28 december 2021
kyrlo schreef:

Hallo Marijn, leuk dat je er ook bent 

Hallo Kyrian leuk dat je ook op de join-us community zit

MarijnG
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Legend
  • 14 reacties
  • 28 december 2021
Te-amo schreef:

Hey Marijn! ;D

Hallo Te-amo leuk dat je ook op de join-us community zit

Louise
Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 11 reacties
  • 28 december 2021

Heyhey welkom :)

Mattai
Forum|alt.badge.img+1
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 1 januari 2022

Hallo Marijn,

Werk je ook bij een logistiek bedrijf?

MarijnG
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Legend
  • 14 reacties
  • 1 januari 2022
Mattai schreef:

Hallo Marijn,

Hallo Mattai,

Ik werk nog niet maar loop stage bij een logistiek bedrijf

Forum|alt.badge.img
  • Niet meer actief
  • 1 reactie
  • 1 januari 2022
MarijnG schreef:

Hallo allemaal,

Ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Marijn en ben 22 jaar. Momenteel volg ik een opleiding in de logistiek tot logistiek medewerker. In mijn vrije tijd vind ik het fijn om te fitnessen, hardlopen, darten, voetbal kijken (heb een seizoenskaart bij De Graafschap) en gamen. Sinds begin van de maand zit ik bij een online groep van join-us. Ik heb mij aangemeld bij join-us omdat ik leuke sociale contacten erg mis. Daarom lijkt het mij leuk via join-us in contact te komen met andere jongeren.

Hoi Martijn, 

Leuk dat je aan game doet wat voor games speel je? Ben net nieuw hier trouwens. 

MarijnG
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Legend
  • 14 reacties
  • 2 januari 2022
Nico schreef:
MarijnG schreef:

Hallo allemaal,

Hoi Martijn, 

Leuk dat je aan game doet wat voor games speel je? Ben net nieuw hier trouwens. 

Hallo Nico,

Ik speel graag fifa. Welke games speel jij graag?

Mattai
Forum|alt.badge.img+1
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 2 januari 2022
MarijnG schreef:
Mattai schreef:

Hallo Marijn,

Hallo Mattai,

Oké. Wat mag je allemaal doen in het magazijn?

MarijnG
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Legend
  • 14 reacties
  • 2 januari 2022
Mattai schreef:
MarijnG schreef:
Mattai schreef:

Hallo Marijn,

Hallo Mattai,

Op dit moment zit ik bij een erg klein bedrijf en doe ik eigenlijk alles al wat zou kunnen. Bestellingen bij elkaar pakken, inpakken van bestellingen, voorraad bijhouden en controleren, nieuwe producten toevoegen aan de voorraad. Maar ik wil graag een stap maken naar een groter bedrijf waar ik dan in een team werk. En ook met scholing nog verder

Dxmy
Forum|alt.badge.img+3
  • Hero
  • 71 reacties
  • 3 januari 2022

Hey Marijn! 

MarijnG
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Legend
  • 14 reacties
  • 3 januari 2022
Dxmy schreef:

Hey Marijn! 

Hallo Demy leuk dat je ook op de join-us community zit

Mattai
Forum|alt.badge.img+1
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 3 januari 2022
MarijnG schreef:
Mattai schreef:
MarijnG schreef:
Mattai schreef:

Hallo Marijn,

Hallo Mattai,

Op dit moment zit ik bij een erg klein bedrijf en doe ik eigenlijk alles al wat zou kunnen. Bestellingen bij elkaar pakken, inpakken van bestellingen, voorraad bijhouden en controleren, nieuwe producten toevoegen aan de voorraad. Maar ik wil graag een stap maken naar een groter bedrijf waar ik dan in een team werk. En ook met scholing nog verder

Wel gaaf dat je van alles mag doen. Dan heb je nog wat varianties in werk. In een team werken kan inderdaad ook leuk zijn.

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 3 januari 2022

Hey Marijn :) 

Welkom bij de community :) 

Hoe bevalt het tot nu toe bij de Join-us groep? 

Welke games speel je? 

MarijnG
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Legend
  • 14 reacties
  • 4 januari 2022
Nick schreef:

Hey Marijn :) 

Welkom bij de community :) 

Hoe bevalt het tot nu toe bij de Join-us groep? 

Welke games speel je? 

Het bevalt goed bij de join-us groep. Het is een gezellige groep. Ik speel graag fifa

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 5 januari 2022

Hee @MarijnG 

Welkom bij de Join Us familie! Wat doe je op moment in het dagelijks leven? heb je veel last van de Covid regels?

MarijnG
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Legend
  • 14 reacties
  • 5 januari 2022
Quinty schreef:

Hee @MarijnG 

Welkom bij de Join Us familie! Wat doe je op moment in het dagelijks leven? heb je veel last van de Covid regels?

Ik volg een opleiding tot logistiek medewerker. Verder sport ik graag, voetbal kijken, darten. Ik hoop wel dat de maatregelen zo snel mogelijk weer minder kunnen worden

Rochella
  • 504 reacties
  • 6 januari 2022

Welkom Marijn!

Leuk dat je je voorstelt! :blush: 

Je hebt een hele belangrijke sector gevonden om in te gaan werken! Dus wat betreft doorstromen zal dat zeker geen issue zijn! 

Je bent erg actief zo te lezen! Dat zal wel even moeilijk zijn nu veel dingen weer gesloten zijn, maar thuis kun je gelukkig ook veel doen! 

Leuk dat de online join-us groep je bevalt! Veel plezier hier op de community! 

Forum|alt.badge.img+4

Hoi Marijn,

Superleuk dat je voetbal kijkt en fan bent van De Graafschap, een mooie club! Zelf ben ik wel fan van een andere voetbalclub: VVV-Venlo; dit omdat ik in de gemeente Venlo woon. Ik ben twee keer op de Vijverberg geweest, goede sfeer daar! 

Als je het leuk vind om over voetbal (of iets anders) te chatten, stuur dan gerust een berichtje.

Groetjes, Niels

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen