Skip to main content

Hallo ik ben kyrian

• 21 december 2021
  • 14 reacties
  • 188 × bekeken

kyrlo
Forum|alt.badge.img+5

Hallo allemaal 

ik ben kyrian ben 23 jaar en wonend in Haaksbergen.

ik werk nu al zo 5 jaar fulltime als banketbakker en heb het reuze naar mijn zin, verder vind ik het leuk om in mijn vrije tijd te gaan fotograferen of een stukje te gaan mountenbiken verder game ik af en toe waar onder race games. ook doe ik aan waterpolo maar door de corona is het helaas weer stil komen te liggen.

groeten kyrian  

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

14 reacties

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 856 reacties
  • 21 december 2021

Hiii, welkom! Leuk dat je je voorstelt.

Rochella
  • 504 reacties
  • 23 december 2021

Welkom Kyrian! 

Leuk dat je je voorstelt! :blush:  Het zullen nu wel ontzettend drukke tijden zijn in de bakkerij, of niet? Wil je misschien een foto delen die je hebt gemaakt? Daar ben ik wel benieuwd naar! Wat fotografeer je graag?

kyrlo
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Hero
  • 60 reacties
  • 23 december 2021
Rochella schreef:

Welkom Kyrian! 

Leuk dat je je voorstelt! :blush:  Het zullen nu wel ontzettend drukke tijden zijn in de bakkerij, of niet? Wil je misschien een foto delen die je hebt gemaakt? Daar ben ik wel benieuwd naar! Wat fotografeer je graag?

Dankje Rockella 

voor je reactie, ja het zijn nu echt druke dagen het is echt niet normaal hoeveel er besteld word, maar het is wel echt een gezellige tijd met de collega’s allen de werk tijden zijn wat minder maar dat hoort er ook wel een beetje bij. 

Maak eigenlijk van alles wel wat foto’s maar vooral de natuur of actie foto’s en af en toe van mensen maar vind vooral juist de spontane foto’s het leuks om te doen.

kyrlo
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Hero
  • 60 reacties
  • 23 december 2021
kyrlo schreef:
Rochella schreef: