Skip to main content

Hallo ik ben kyrian

• 21 december 2021
  • 14 reacties
  • 188 × bekeken

kyrlo
Forum|alt.badge.img+5

Hallo allemaal 

ik ben kyrian ben 23 jaar en wonend in Haaksbergen.

ik werk nu al zo 5 jaar fulltime als banketbakker en heb het reuze naar mijn zin, verder vind ik het leuk om in mijn vrije tijd te gaan fotograferen of een stukje te gaan mountenbiken verder game ik af en toe waar onder race games. ook doe ik aan waterpolo maar door de corona is het helaas weer stil komen te liggen.

groeten kyrian  

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

14 reacties

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 856 reacties
  • 21 december 2021

Hiii, welkom! Leuk dat je je voorstelt.

Rochella
  • 504 reacties
  • 23 december 2021

Welkom Kyrian! 

Leuk dat je je voorstelt! :blush:  Het zullen nu wel ontzettend drukke tijden zijn in de bakkerij, of niet? Wil je misschien een foto delen die je hebt gemaakt? Daar ben ik wel benieuwd naar! Wat fotografeer je graag?

kyrlo
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Hero
  • 60 reacties
  • 23 december 2021
Rochella schreef:

Welkom Kyrian! 

Leuk dat je je voorstelt! :blush:  Het zullen nu wel ontzettend drukke tijden zijn in de bakkerij, of niet? Wil je misschien een foto delen die je hebt gemaakt? Daar ben ik wel benieuwd naar! Wat fotografeer je graag?

Dankje Rockella 

voor je reactie, ja het zijn nu echt druke dagen het is echt niet normaal hoeveel er besteld word, maar het is wel echt een gezellige tijd met de collega’s allen de werk tijden zijn wat minder maar dat hoort er ook wel een beetje bij. 

Maak eigenlijk van alles wel wat foto’s maar vooral de natuur of actie foto’s en af en toe van mensen maar vind vooral juist de spontane foto’s het leuks om te doen.

kyrlo
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Hero
  • 60 reacties
  • 23 december 2021
kyrlo schreef:
Rochella schreef:

Welkom Kyrian! 

Dankje Rockella 

voor je reactie, ja het zijn nu echt druke dagen het is echt niet normaal hoeveel er besteld word, maar het is wel echt een gezellige tijd met de collega’s allen de werk tijden zijn wat minder maar dat hoort er ook wel een beetje bij. 

Maak eigenlijk van alles wel wat foto’s maar vooral de natuur of actie foto’s en af en toe van mensen maar vind vooral juist de spontane foto’s het leuks om te doen.

kyrlo schreef:
Rochella schreef:

Welkom Kyrian! 

Dankje Rockella 

Rochella
  • 504 reacties
  • 23 december 2021

@kyrlo 

Oo wat een leuke foto zeg! Gaaf zo'n actie foto! Is dat juist niet nog lastiger om op de foto te zetten, al die bewegingen etc? 

kyrlo
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Hero
  • 60 reacties
  • 24 december 2021
Rochella schreef:

@kyrlo 

Oo wat een leuke foto zeg! Gaaf zo'n actie foto! Is dat juist niet nog lastiger om op de foto te zetten, al die bewegingen etc? 

Ja op het begin was het wel moeilijk met waar je op moet letten en zo maar nu heb ik Daar geen last meer van en vind ik het best wel makkelijk .

maar heb ook een paar cursussen gehad en die hebben ook heel veel geholpen 

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 22 reacties
  • 24 december 2021

Hoi! Leuk kennis te maken. Wat een gave actie foto had je geplaatst. Ik deed vroeger ook aan fotografie, maar nu tegenwoordig niet echt meer. 

Wat voor dingen vind je het leukst om te bakken?

kyrlo
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Hero
  • 60 reacties
  • 24 december 2021
AnneJ98 schreef:

Hoi! Leuk kennis te maken. Wat een gave actie foto had je geplaatst. Ik deed vroeger ook aan fotografie, maar nu tegenwoordig niet echt meer. 

Dankje , waarom maak je zelf geen foto’s meer ?? 

vind het leuks om  cake en koekjes te bakken maar af en toe helpen met de taarten vind ik ook wel leuk om te doen 

Dxmy
Forum|alt.badge.img+3
  • Hero
  • 71 reacties
  • 25 december 2021

Hey Kyrian! :yum:

kyrlo
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Hero
  • 60 reacties
  • 25 december 2021
Dxmy schreef:

Hey Kyrian! :yum:

Hallo Demy🤗

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 22 reacties
  • 27 december 2021
kyrlo schreef:
AnneJ98 schreef:

vind het leuks om  cake en koekjes te bakken maar af en toe helpen met de taarten vind ik ook wel leuk om te doen 

Ohh gaaf zeg! Ik heb net een bakboek gekocht, maar ik ben echt een ramp in de keuken, dus als je nog tips hebt, dan hoor ik het graag. :joy:

Eigenlijk puur vanwege het feit dat ik geen camera meer heb, haha! Ik ga er nog eens voor sparen ooit! :) 

kyrlo
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Hero
  • 60 reacties
  • 27 december 2021
AnneJ98 schreef:
kyrlo schreef:
AnneJ98 schreef:

Ohh gaaf zeg! Ik heb net een bakboek gekocht, maar ik ben echt een ramp in de keuken, dus als je nog tips hebt, dan hoor ik het graag. :joy:

Eigenlijk puur vanwege het feit dat ik geen camera meer heb, haha! Ik ga er nog eens voor sparen ooit! :) 

ik wil je zeker wel een keer helpen met bakken dus als je vragen hebt stel ze gerust.

a ja dat snap ik dat je dan geen foto`s kan maken als je geen camera hebt haha

Te-amo
Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 55 reacties
  • 28 december 2021

Hey Kyrian! ;D

Wildmendjohn
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+10
  • Niet meer actief
  • 113 reacties
  • 14 juni 2022

Hoi hoi Nice  ook een gamer voeg me gerust toe wildmendjohn#7541 op discord 

Tegenwoordig is er ook een discord server van Join us kom.er gerust bij 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen