Skip to main content

hallo! Esther, 17 jaar

• 11 september 2024
  • 1 reactie
  • 129 × bekeken

Bus109
Forum|alt.badge.img

hallo! ik ben Esther, 17 jaar oud en ik ben op zoek naar meer vrienden. Ik merk namelijk dat ik het erg lastig vind om in het echt contacten te leggen. ik probeer het wel maar voor mijn gevoel is er niet echt wederzijds interesse of moeite dat erin gestoken wordt. ik ben graag eropuit en woon in de omgeving van Emmen. ik game graag, ben ook zeker graag creatief en vind wandelen ook erg leuk. ik heb binnenkort ook een hond dus ik ben dan ook veel meer aan het wandelen. ik probeer vaak contact te  leggen door te praten met ze en interesse in mensen te tonen maar ik heb het idee dat dat niet echt gaat op de manier hoe ik zou willen.

maar heeft iemand tips over hoe ik misschien nieuwe contacten kan leggen? of iemand die hetzelfde zoekt? ik zoek namelijk wel echt een contact waarmee ik lekker iets leuks kan doen maar ook serieuze dingen kan delen. ook iemand die interesse in mij toont voor wie ik ben.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Raji
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 41 reacties
  • 13 september 2024

Hee Esther ik kom zelf uit den haag dus dat is wel n eindje weg wel lijkt t leuk om met je te appen en zo n band op te bouwen als je dat ook wilt kan je me n berichtje sturen 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen