Skip to main content

Hallo Emmenaren! (Robert 29 jaar)

• 3 december 2023
  • 4 reacties
  • 138 × bekeken

RooOObert Trompettist
Forum|alt.badge.img+6

Hallo!

Ben 29 jaar en wil graag leuke dingen doen met mensen uit Emmen.

Na een lange tijd heb ik ineens veel meer energie om dingen te doen en erop uit te gaan.
Kom maar praten als je uit wilt vinden waarom haha ;)

Vind het leuk om naar terrasjes/de kroeg te gaan ook al drink ik geen alcohol. Komende Koningsdag of andere leuke feest evenementen in Emmen wil ik graag naar toe, maar niet alleen. Vind het leuk om de stad te zien bruisen. Een keertje poolen/bowlen lijkt me ook leuk maar doe ik echt niet vaak. Keertje leuk voor de afwisseling maar niet vast.

Ben een echte nerd en nerd. Hou van films zoals bijvoorbeeld. marvel/dc/LOTR/Harry Potter etc. vind ik leuk. Dutch comic con wil ik ook graag weer een keer heen.

Niet schrikken en kijk niet raar op als ik plotseling even wegloop of duik als het druk is. Heb autisme en die vindt dat niet altijd zo leuk. Ik ga daarom ook niet naar festivals ofzo.

Gamen is leuk voor mijzelf maar ga er liever op uit naar buiten met goed weer. Anders liever naar een warme kroeg of ergens waar het WARM is. Ben een kou kleum.

Speel veel trompet in mijn vrije tijd bij voornamelijk orkesten.

Wil mensen graag eerst beter leren kennen via PB of online via discord (video)bellen om te kijken of het klikt.

Groeten,
Robert
Drenthe, Emmen

4 reacties

Lonely One
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+3
  • Niet meer actief
  • 59 reacties
  • 5 december 2023

mooie stad emmen, ben daar ook keer geweest toen ik met een vriendin op de Huttenheugte zat :D 2 jaar terug of zo toen het zn hete zomer was, daar nog lekker met de voetjes in het water gezeten😄

poolen en bowlen is ook leuk indd om te doen :) heb vroeger zelfs nog tijdje op bowlen gezeten m'n record was 201 🤣  en Harry potter blijft ook leuk, vind zelf 2 denk ik het leukste🤔

ik heb helaas ook autisme en eigenlijk geen vrienden 😭 hopelijk vind jij hier wel leuke mensen waarmee je een vriendschappelijke band op kunt bouwen.

Groet Jan

Charlotte
Forum|alt.badge.img+8
  • Genius
  • 188 reacties
  • 5 december 2023

Ben je vaker al naar dutch comic con geweest? Ik vind DCC altijd erg leuk maar zooo druk… het is net een mierennest soms 🐜

RooOObert Trompettist
Forum|alt.badge.img+6
Charlotte schreef:

Ben je vaker al naar dutch comic con geweest? Ik vind DCC altijd erg leuk maar zooo druk… het is net een mierennest soms 🐜

Vind het echt geweldig alle kostuums en alles, leuke kraampjes shows/artiesten en alles. Nerd hemel voor mij. 

Volgens mij lopen er daar ook wel flink wat autisten rond. Je hoeft ze lang niet allemaal aan te kijken want ze hebben mooi kostuum met masker, zijn zelf autist of ze begrijpen het autisme. De kostuums zelf leiden mij ook wel af op een prettige manier. Kan echt genieten hoe veel mensen daar lekker zichzelf zijn.

Voel mij daar zo relaxed. Ook al ben ik wel bekaf aan het einde van de dag vanwege de drukte maar ben dan echt heel blij.

Jade Ayla
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 8 reacties
  • 24 december 2023

Leuk bericht! Ben zelf ook een nerd die van stappen houdt, ook al drink ik wel alcohol 😜

Ik woon zelf in Meppel, onderin Drenthe, dus niet in Emmen maar niet heel ver weg.

Lees gerust mijn voorstel-bericht door en stuur me berichtje als het je leuk lijkt om te contacten! :)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen