Skip to main content

Hallo, Amber 24, Haarlem

Ambeer
Forum|alt.badge.img+3

Hi! Mijn naam is Amber 24 en ben echt net gejoined! 😀 Ik woon in Haarlem en zoek leuke mensen om verschillende leuke dingen mee te doen, zoals een fesitval pakken in de zomer 🎉. Mijn hobbies zijn dus ook naar concerten en festivals gaan. Maar ook gamen, designen en video-editten.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

19 reacties

Renze Snoek
Forum|alt.badge.img+6
  • Enthusiast
  • 157 reacties
  • 21 juni 2023

Hii Amber, Welkom!

Ik woon zelf in Velsen, ken je dat?

Al eens in de Patronaat geweest? Laatste keer voor mij was op Hemelvaartsdag, bij Blof! 

Rick_97
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • 59 reacties
  • 21 juni 2023

Hoi Amber!

Naar welke festivals en concerten ben je geweest en wat heb je nog op de planning staan?

Flo
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 21 juni 2023

Heyy Amber,

Ik hou ook van festivals en vind het ook leuk om te gamen.

Van zijn ja favoriete muziekgenres en wat voor soort games speel je het liefst?   

Levenithan
Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 21 juni 2023

Yo waddup,

Op psn heet ik ook levenithan voeg je maar toe.

Ik speel

apex legends 

Overwatch 

Minecraft 

Fall-guys. 

En nog een hele hoop meer 

Ambeer
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • 18 reacties
  • 22 juni 2023
Renze Snoek schreef:

Hii Amber, Welkom!

Ik woon zelf in Velsen, ken je dat?

Al eens in de Patronaat geweest? Laatste keer voor mij was op Hemelvaartsdag, bij Blof! 

Heyy jaa dat ken ik zeker! Lekker dichtbij. Ook zeker eens bij Patronaat geweest. Hebben ze leuke feesten :). Gaaf dat je naar Blof bent geweest, super nice! Hoe was het?

Ambeer
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • 18 reacties
  • 22 juni 2023
Rick_97 schreef:

Hoi Amber!

Naar welke festivals en concerten ben je geweest en wat heb je nog op de planning staan?

Phoe wel al naar een aantal geweest. Like five finger death punch, sleeping with sirens, 5 seconds of summer, kensington, my chemical romance, bring me the horizon, dutchvalley, qlimax, x-clusive holland. Naja lekker veel :p heb nu dutchvalley op de planning, waterparks en greta van fleet.
Waar ga jij vooral heen? Of ben je heen geweest?

Ambeer
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • 18 reacties
  • 22 juni 2023
Flo schreef:

Heyy Amber,

Ik hou ook van festivals en vind het ook leuk om te gamen.

Van zijn ja favoriete muziekgenres en wat voor soort games speel je het liefst?   

Heyy super chil!! Waar ga jij altijd heen? En welke games speel je?
Ik vind rock, edm, pop en hardstyle echt super leuk :). Verder qua spellen speel ik nu weer cyberpunk, pokemon, farcry, phasmophobia, dreamlightvalley, zelda enz. Vooral openworld games, vind ik echt geweldig.

Ambeer
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • 18 reacties
  • 22 juni 2023
Levenithan schreef:

Yo waddup,

Op psn heet ik ook levenithan voeg je maar toe.

Ik speel

apex legends 

Overwatch 

Minecraft 

Fall-guys. 

En nog een hele hoop meer 

Sure! Will do. Leuke games die je speelt 👌🏻 ben wel echt slecht in apex hoewel ik het erg leuk vind xD

Shni
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 58 reacties
  • 22 juni 2023

Hey Ambeer welkom! 

Leuke interesses heb je! 
Ik vroeg me af hoe jij je studie vindt. 
Ben namelijk druk op zoek naar de juiste HBO studie.

Als je wil mag je me op discord een berichtje sturen, of ik jou (: 

Sunshni is de naam.

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 224 reacties
  • 22 juni 2023

Ha Amber, 

Edit je alleen game videos of? Heb je ook een eigen kanaal? Woon zelf ook in Haarlem, wel toevallig. 

Dutchvalley lijkt mij ook wel leuk. We kunnen altijd een keertje meeten.   

Rick_97
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • 59 reacties
  • 23 juni 2023
Ambeer schreef:
Rick_97 schreef:

Hoi Amber!

Phoe wel al naar een aantal geweest. Like five finger death punch, sleeping with sirens, 5 seconds of summer, kensington, my chemical romance, bring me the horizon, dutchvalley, qlimax, x-clusive holland. Naja lekker veel :p heb nu dutchvalley op de planning, waterparks en greta van fleet.

Dat zijn inderdaad best een aantal concerten en festivals. Erg gaaf! Qua concerten ben ik zelf dit jaar naar Froukje, Charlot en LOE geweest. Die laatste twee zijn nog vrij onbekend. Ik ben naar hun afstudeerconcerten van het conservatorium geweest wat een erg leuke ervaring was.

Qua festivals ben ik dit jaar naar DGTL, bevrijdingpop (via join us) en een lokaal technofeest geweest. Ik heb voor dit jaar naar nog Into the woods en AMF gepland. Wellicht dat daar nog wat festivals bij komen.

Ik werk daarnaast ook regelmatig op festivals. Zo werk ik morgen bij Defqon.1.

Mochtje een keer mensen zoeken om naar een concert, festival of iets anders leuks te gaan stuur dan gerust een berichtje!

Ambeer
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • 18 reacties
  • 24 juni 2023
Nasim schreef:

Ha Amber, 

Edit je alleen game videos of? Heb je ook een eigen kanaal? Woon zelf ook in Haarlem, wel toevallig. 

Dutchvalley lijkt mij ook wel leuk. We kunnen altijd een keertje meeten.   

Oh nee niet als in een youtube video, maar gewoon wat momento's filmen en editten :) gewoon een beetje wat proberen met overgangen en muziek. Het zijn vooral vakantie video's. Oh vet leuk! Lekker gezellig. We kunnen zeker een keertje kijken!

Ambeer
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • 18 reacties
  • 24 juni 2023
Rick_97 schreef:
Ambeer schreef:
Rick_97 schreef:

Hoi Amber!

Dat zijn inderdaad best een aantal concerten en festivals. Erg gaaf! Qua concerten ben ik zelf dit jaar naar Froukje, Charlot en LOE geweest. Die laatste twee zijn nog vrij onbekend. Ik ben naar hun afstudeerconcerten van het conservatorium geweest wat een erg leuke ervaring was.

Qua festivals ben ik dit jaar naar DGTL, bevrijdingpop (via join us) en een lokaal technofeest geweest. Ik heb voor dit jaar naar nog Into the woods en AMF gepland. Wellicht dat daar nog wat festivals bij komen.

Ik werk daarnaast ook regelmatig op festivals. Zo werk ik morgen bij Defqon.1.

Mochtje een keer mensen zoeken om naar een concert, festival of iets anders leuks te gaan stuur dan gerust een berichtje!

Super leuk eh! Wilde iets van vorig jaar ook naar into the woods, een favoriet artiest speelde daar toen, Droeloe, ken je die? Kon alleen helaas niet meer. Daar zou ik nog wel eens heen willen. AMF ken ik niet, wat is dat voor soort? Hah dan heb je heerlijke dagen bij Defqon! Een vriendin van mij is daar nu ook :).

Het zou zeker leuk zijn om met wat mensen naar festivals of concerten te gaan. Als jij ook nog iets weet, stuur mij ook zeker een berichtje :) !

Jesse'
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 19 reacties
  • 24 juni 2023

Hoi Amber 

Ik vindt het ook leuk om naar festival te gaan ben jij weleens bij mysteryland geweest in het haarlemmermeers bos 

Gr Jesse 

Ambeer
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • 18 reacties
  • 24 juni 2023
Jesse' schreef:

Hoi Amber 

Ik vindt het ook leuk om naar festival te gaan ben jij weleens bij mysteryland geweest in het haarlemmermeers bos 

Gr Jesse 

Heyy,
Nee nog helemaal niet. Staat nog wel op de planning. Ben jij daar al eens heen geweest?

Jesse'
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 19 reacties
  • 24 juni 2023
Ambeer schreef:
Jesse' schreef:

Hoi Amber 

Gr Jesse 

Heyy,
Nee nog helemaal niet. Staat nog wel op de planning. Ben jij daar al eens heen geweest?

Ik ben er voor dat corona uitbrak 1x heen geweest en daarna eigenlijk niet meer maar wil er nog wel een keer weer heengaan 

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 224 reacties
  • 24 juni 2023

Wauw interessant he!  Waar ben je allemaal geweest qua bestemming? 

Rick_97
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • 59 reacties
  • 25 juni 2023
Ambeer schreef:

Super leuk eh! Wilde iets van vorig jaar ook naar into the woods, een favoriet artiest speelde daar toen, Droeloe, ken je die? Kon alleen helaas niet meer. Daar zou ik nog wel eens heen willen. AMF ken ik niet, wat is dat voor soort? Hah dan heb je heerlijke dagen bij Defqon! Een vriendin van mij is daar nu ook :).

Het zou zeker leuk zijn om met wat mensen naar festivals of concerten te gaan. Als jij ook nog iets weet, stuur mij ook zeker een berichtje :) !

Ik ben vorige jaar naar into the woods geweest maar heb toen niet echt naar de line up gekeken. De naam zegt mij helaas niks.

Amsterdam Music Festival (AMF) is een groot feest in de Arena tijdens het Amsterdam Dance Event met veel grote bekende DJs. Ik heb er 2x eerder gewerkt en het zag er erg gaaf uit dus nu wou ik ook graag een keer als bezoeker. 

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 2 reacties
  • 26 juni 2023

Goede muzieksmaak heb je! Ga zelf ook veel naar metal concerten en hardstyle feesten, dit jaar o.a. bij BMTH geweest en net terug van Defqon :) 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen