Skip to main content

Gezelligheid in omgeving Gouda/Rotterdam/Den Haag/Leiden

• 12 augustus 2022
  • 15 reacties
  • 224 × bekeken

Chenoa
Forum|alt.badge.img+6

Goedemorgen allemaal!

Mijn naam is Chenoa, ik ben woonachtig in Gouda en ben op zoek naar een beetje gezelligheid in Gouda en omstreken! Mijn hobbies zijn wandelen, fotografie en gamen. Tevens ben ik dol op muziek luisteren, ik kan eigenlijk niet zonder! Ik ben vooral een pop liefhebber maar rap vind ik ook heel leuk! Wie is jouw favoriete artiest? Ook sport ik minimaal 1x in de week. Vind jij het ook leuk om gezellig te kletsen over van alles en nogwat? Mooi! Stuur me vooral een berichtje als je het leuk lijkt om leuk contact op te bouwen :D

Hoe overleef jij het trouwens met de hitte?

Groetjes, Chenoa 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

15 reacties

• Contributer
  • 2 reacties
  • 12 augustus 2022
Chenoa schreef:

Goedemorgen allemaal!

Mijn naam is Chenoa, ik ben woonachtig in Gouda en ben op zoek naar een beetje gezelligheid in Gouda en omstreken! Mijn hobbies zijn wandelen, fotografie en gamen. Tevens ben ik dol op muziek luisteren, ik kan eigenlijk niet zonder! Ik ben vooral een pop liefhebber maar rap vind ik ook heel leuk! Wie is jouw favoriete artiest? Ook sport ik minimaal 1x in de week. Vind jij het ook leuk om gezellig te kletsen over van alles en nogwat? Mooi! Stuur me vooral een berichtje als je het leuk lijkt om leuk contact op te bouwen :D

Groetjes, Chenoa 

Hallo Chenoa, mijn naam is Jerry en kom uit Rotterdam. Rap is ook een van mij favoriete muziekgenre, vindt bijvoorbeeld Eminem goed. Wat is jouw favoriet? Wandelen vindt ik ook leuk, vooral in een bosachtige omgeving. En wat fotografeer je zoal?

Groetjes, Jerry

Chenoa
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Legend
  • 19 reacties
  • 12 augustus 2022
Jerry schreef:
Chenoa schreef:

Goedemorgen allemaal!

Groetjes, Chenoa 

Hallo Chenoa, mijn naam is Jerry en kom uit Rotterdam. Rap is ook een van mij favoriete muziekgenre, vindt bijvoorbeeld Eminem goed. Wat is jouw favoriet? Wandelen vindt ik ook leuk, vooral in een bosachtige omgeving. En wat fotografeer je zoal?

Groetjes, Jerry

Hoi Jerry, Eminem vind ik ook erg goed! Hij is natuurlijk de enige echte rap god haha, NF en Witt Lowry vind ik ook erg goed. Ik fotografeer meestal random dingen in de natuur zoals landschappen of bloemen. Dieren fotograferen vind ik ook erg leuk! Doe jij ook aan fotografie?

• Niet meer actief
  • 10 reacties
  • 12 augustus 2022

Hallo chenoa,

mijn naam is Melvin, ik kom uit Rijswijk ik hou ook wel van wandelen in de natuur.

wat is jouw favoriete game spel en wat doe je voor sport.

Ik ben op zoek naar contact.

mvt Melvin 

Chenoa
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Legend
  • 19 reacties
  • 12 augustus 2022
Kevin schreef:

Hallo chenoa,

mijn naam is Melvin, ik kom uit Rijswijk ik hou ook wel van wandelen in de natuur.

wat is jouw favoriete game spel en wat doe je voor sport.

Ik ben op zoek naar contact.

mvt Melvin 

Hoi Melvin, wat leuk!

Mijn favoriete game is Mario Kart en die van jou? Ik doe aan badminton, sport jij ook?

Tingelmans
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 31 reacties
  • 12 augustus 2022
Chenoa schreef:

Ik doe aan badminton, sport jij ook?

Hoi!

Sorry voor het random mengen in jullie gesprek haha, maar nice, eindelijk is iemand die ook aan badminton doet :). Die was ik nog niet tegengekomen. Speel je gewoon voor de lol of op wat hoger niveau?

• Niet meer actief
  • 10 reacties
  • 12 augustus 2022

Hoi Chenoa,

Ik doe niet aan games ik fitness wel 

Chenoa
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Legend
  • 19 reacties
  • 12 augustus 2022
Tingelmans schreef:
Chenoa schreef:

Ik doe aan badminton, sport jij ook?

Hoi!

Sorry voor het random mengen in jullie gesprek haha, maar nice, eindelijk is iemand die ook aan badminton doet :). Die was ik nog niet tegengekomen. Speel je gewoon voor de lol of op wat hoger niveau?

Hoiii! 

Is niet erg hoor haha, ik ben sinds vorige zomer lid van een vereniging en ik heb een jaar lang de beginners training gevolgd en volgensmij mag ik komend seizoen doorstromen naar een wat meer gevorderd niveau en jij? @Tingelmans 

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 13 augustus 2022

Hi welkom! 

Je kent mij inmiddels al een beetje, maar via deze weg wilde ik nogmaals welkom zeggen. 

Tingelmans
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 31 reacties
  • 13 augustus 2022
Chenoa schreef:

Hoiii! 

Is niet erg hoor haha, ik ben sinds vorige zomer lid van een vereniging en ik heb een jaar lang de beginners training gevolgd en volgensmij mag ik komend seizoen doorstromen naar een wat meer gevorderd niveau en jij? @Tingelmans 

Leuk! En wil je dan ook competitie gaan spelen, of laat je dat nog even voor wat het is?

Ikzelf zat erop van m'n 8e t/m 16e. Op m'n 15e heb ik nog een jaartje op een 'badmintonschool' gezeten, waarbij we vaker en intensiever trainden. Maar ik merkte dat ik toen het plezier verloor. Toen vier jaar lang gestopt en nu ik studeer heb ik me aangesloten bij een studenten-badmintonvereniging. Dus daar ben ik het weer een beetje aan het oppakken. Maar met het voornamelijke doel om gewoon plezier te hebben met leeftijdsgenoten. 

Chenoa
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Legend
  • 19 reacties
  • 13 augustus 2022
Tingelmans schreef:
Chenoa schreef:

Hoiii! 

Is niet erg hoor haha, ik ben sinds vorige zomer lid van een vereniging en ik heb een jaar lang de beginners training gevolgd en volgensmij mag ik komend seizoen doorstromen naar een wat meer gevorderd niveau en jij? @Tingelmans 

Leuk! En wil je dan ook competitie gaan spelen, of laat je dat nog even voor wat het is?

Ikzelf zat erop van m'n 8e t/m 16e. Op m'n 15e heb ik nog een jaartje op een 'badmintonschool' gezeten, waarbij we vaker en intensiever trainden. Maar ik merkte dat ik toen het plezier verloor. Toen vier jaar lang gestopt en nu ik studeer heb ik me aangesloten bij een studenten-badmintonvereniging. Dus daar ben ik het weer een beetje aan het oppakken. Maar met het voornamelijke doel om gewoon plezier te hebben met leeftijdsgenoten. 

Ohh wat leuk!! Ik wil wel een keer aan competitie beginnen maar ik wil eerst nog wat beter worden :) ik zit zelf op een vereniging van kinderen tot en met ouderen. Het is reuze gezellig, de oudste persoon die mee doet is een man van 78 of iets in die richting

En plezier hebben is het aller belangrijkste! Doe jij wel aan competitie?

Tingelmans
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 31 reacties
  • 13 augustus 2022
Chenoa schreef:

Ohh wat leuk!! Ik wil wel een keer aan competitie beginnen maar ik wil eerst nog wat beter worden :) ik zit zelf op een vereniging van kinderen tot en met ouderen. Het is reuze gezellig, de oudste persoon die mee doet is een man van 78 of iets in die richting

Oh leuk zo'n divers deelnemersveld!

Ik heb heel lang aan competitie gedaan, dat vond ik altijd veel leuker dan de trainingen haha. Maar in de regio waarin ik competitie speelde waren maar heel weinig teams, dus in een seizoen waren er maar acht competitiewedstrijden. Afgelopen seizoen helaas geen competitie gespeeld, viel niet te combineren met m'n studie. Wellicht dit seizoen wel weer, maar dat begint pas in februari/maart.

Wel echt een aanrader om competitie te spelen als je er klaar voor bent. Is heel gezellig en opzich maakt het niet uit als je nog niet heel goed bent, want er zijn verschillende niveaus zodat je tegen gelijkgestemde kan spelen (afhankelijk van of er genoeg mensen bij je club zitten om op dat niveau een team samen te stellen natuurlijk). En je leert er heel veel van!

Chenoa
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Legend
  • 19 reacties
  • 15 augustus 2022
Tingelmans schreef:
Chenoa schreef:

Oh leuk zo'n divers deelnemersveld!

Ik heb heel lang aan competitie gedaan, dat vond ik altijd veel leuker dan de trainingen haha. Maar in de regio waarin ik competitie speelde waren maar heel weinig teams, dus in een seizoen waren er maar acht competitiewedstrijden. Afgelopen seizoen helaas geen competitie gespeeld, viel niet te combineren met m'n studie. Wellicht dit seizoen wel weer, maar dat begint pas in februari/maart.

Wel echt een aanrader om competitie te spelen als je er klaar voor bent. Is heel gezellig en opzich maakt het niet uit als je nog niet heel goed bent, want er zijn verschillende niveaus zodat je tegen gelijkgestemde kan spelen (afhankelijk van of er genoeg mensen bij je club zitten om op dat niveau een team samen te stellen natuurlijk). En je leert er heel veel van!

Ohh, ja dat is wel leuk! Ik denk dat ik misschien volgende keer mee ga doen aan competitie, ligt er een beetje aan hoe het met me gaat ook🥴

Rochella
  • 504 reacties
  • 28 augustus 2022

Welkom Chenoa! 😊

De hete dagen zijn gelukkig weer voorbij.. Heb jij ze een beetje overleefd? 🙈

Chenoa
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Legend
  • 19 reacties
  • 29 augustus 2022
Rochella schreef:

Welkom Chenoa! 😊

De hete dagen zijn gelukkig weer voorbij.. Heb jij ze een beetje overleefd? 🙈

Dankjewel @Rochella ! Ik heb de hete dagen half overleefd haha, en jij?

Charley
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • 84 reacties
  • 31 augustus 2022

Heee Chenoa! 

Welkom bij JoinUs! :) 

Wat game jij zoal? Zijn dat dan Playstation games of speel je voornamelijk op je telefoon of computer? 

Om je vraag nog even te beantwoorden over welke artiesten mijn favorieten zijn, ik heb er redelijk een aantal. Diegene waar ik echt fan van ben zijn artiesten zoals Demi Lovato, Sabrina Carpenter, Selena Gomez en Bea Miller, maar er zijn een heel stuk meer artiesten waar ik geregeld naar luister, zoals bijvoorbeeld Dove Cameron, Billie Eilish, Miley Cyrus, etc. Wie zijn jouw favoriete artiesten? :)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen