Skip to main content

Gezelligheid in buurt van Leiden

• 6 januari 2023
  • 2 reacties
  • 97 × bekeken

Space-Bela
Forum|alt.badge.img+2

Hoi!

Zelf woon ik in het oosten van het land waar ik ook studeer. Echter ben ik ook veel, vooral in de weekenden, te vinden in Leiden. Hier woont namelijk mijn vriend. Hij heeft een groot sociaal leven en vandaar dat ik op dit platform gekomen ben. Ik ben opzoek naar een gezellig mens om hier in/random Leiden gezellige dingen mee te doen, zoals sporten in de boulderhal, een goede wandeling maken, gezellig wat drinken of misschien een van onze (andere hobby's) te gaan doen. 

liefs!😍

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Charley
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • 84 reacties
  • 6 januari 2023

Heee!

Ik zie boulderhal en mijn nieuwsgierigheid wordt gelijk aangewakkerd 👀 Ik woon zelf niet in Leiden, maar ik studeer en sport (hockey by Thor) er wel. Heb jij naast boulderen nog meer leuke hobby's? En wat studeer je eigenlijk als ik vragen mag? 🙈

Space-Bela
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 6 januari 2023
Charley schreef:

Heee!

Ik zie boulderhal en mijn nieuwsgierigheid wordt gelijk aangewakkerd 👀 Ik woon zelf niet in Leiden, maar ik studeer en sport (hockey by Thor) er wel. Heb jij naast boulderen nog meer leuke hobby's? En wat studeer je eigenlijk als ik vragen mag? 🙈

ik heb je een persoonlijk berichtje gestuurd :) 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen