Skip to main content

Gezelligheid gezocht in de regio Utrecht of Rotterdam, even voorstellen: Lisanne

• 19 juni 2023
  • 3 reacties
  • 138 × bekeken

Lisannevdh

Hoi allemaal! Ik ben Lisanne en ik woon in Zeist. Ik ben een poosje geleden hier naartoe verhuisd, waardoor wat andere vriendengroepen best verwaterd zijn. Ik zou het leuk vinden om wat nieuwe mensen te leren kennen die het leuk vinden om samen krachttraining/yoga te doen of lekker een terras of festival te pakken! Mijn vriend woont in Rotterdam dus ook prima als je uit die regio komt:) 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Bart1997
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 72 reacties
  • 19 juni 2023

Hey Lisanne, wat leuk dat jij ook in Zeist woont ;). Ik woon er ook nog niet super lang, dus ben ook op zoek naar wat mensen die in de buurt wonen. Hoe bevalt het je hier tot nu toe?

Wat voor festivals vind je leuk om naartoe te gaan? Heb je er ook nog op de planning staan?

Groetjes Bart

• 0 reacties
  • 20 juni 2023

Hoi Lisanne,

Ik ben Linde, 23 en woon in Baarn. Niet ver van Zeist. Misschien leuk om elkaar beter te leren kennen?

• 0 reacties
  • 21 juni 2023

Hoi Lisanne,

Leuk dat je jezelf voorstelt op het forum. 

Mijn naam is Michael. Ik ben 28 jaar jong en ik kom uit Rotterdam. Ik houd van sport en beweging. Dit houd ik dan graag bij een wandeling in de natuur of een bezoek aan de sportschool. Hier doe ik vaak dan ook aan krachttraining. 

Verder houd ik wel van een goed gesprek. Kan ik prikkels van een druk café of een festival wat minder goed verdragen en dat is dan ook niet mijn ding. 

Ik heb ook een vriendinnetje. Zij woont in de omgeving van Dordrecht. En verder lijkt het me leuk nieuwe mensen te leren kennen waar ik dan ook fijn mee kan kletsen. En misschien in de tijd een keertje mee kan afspreken. 

Mocht je verder willen kletsen dan kun je ook wellicht een prive berichtje sturen via dit forum. 

Groetjes! 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen