Skip to main content

Gezellige nieuwe contacten, Julia 23

• 22 januari 2023
  • 5 reacties
  • 143 × bekeken

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 13 reacties

Heeyy allemaal, ik ben Julia, ben 23 jaar en woon in Leiden vanwege mijn studie. Kom in het weekend ook nog best vaak in Haarlem, waar mn ouders wonen. Door het mijn studie en het verhuizen van mn vrienden zijn mijn vriendschappen een beetje verwaterd en ben ik dus opzoek naar leuke nieuwe contacten om gezellige dingen mee te doen. Ik vind heel veel dingen leuk om te doen, zoals borrelen, spelletjes spelen, films/series kijken, avontuurlijke dingen ondernemen, gezellig eten etc.
Vraag vooral als je meer wilt weten😊

5 reacties

Merher
Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 22 januari 2023

Hé Julia,

Leuk! Welke studie volg je in Leiden? Zelf woon ik tussen Leiden en Haarlem in en kom graag in Leiden. Het lijkt mij leuk om met je in contact te komen. Stuur gerust een bericht. 

Bart28
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 14 reacties
  • 22 januari 2023

Hey Julia,

Je mag mij ook altijd berichten. Toevallig ben ik ook veel in Haarlem te vinden omdat daar veel vrienden wonen. Plus, ik ben daar zelf opgegroeid. Je bericht te lezen denk ik dat we een beetje in hetzelfde scheutje zitten haha.

Gr, Bart

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 56 reacties
  • 22 januari 2023

Hi @J4lia ,

Welkom! Ik ben eline 23 uit het westland! Ik sta open voor gezellig kletsen als je wilt en wie weet ooit afspreken. Voel je vrij een pb te sturen! Wat voor studie doe je? En wat vind je leuk om te doen? 

Groetjes van Eline

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 27 reacties
  • 22 januari 2023

Hey Julia!

Wat toevallig, ik ben ook 23 en ik woon ook in Leiden voor mijn studie! Wat studeer jij? Ik ben altijd bij voor spelletjes of om een drankje te doen dus je mag me altijd een berichtje sturen!

Groetjes,

Santje

• Niet meer actief
  • 1 reactie
  • 27 juni 2023

Hoi! Ik ben Kevin, ik woon in Noordwijk.Borrelen,Spelletjes, en eten klikt als muziek in m'n oren!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen