Skip to main content

Gezellig contact

• 2 augustus 2024
  • 4 reacties
  • 293 × bekeken

Bloomflower
Forum|alt.badge.img+2

Hoi allemaal, ik woon sinds een tijdje in Noordwijk en ik ken hier nog niet zoveel mensen. Het lijkt mij leuk nieuwe contacten op te doen! 

Ik ben Fleur en ik ben 25 jaar. Ik hou van wandelen, winkelen, naar de bioscoop gaan, uiteten gaan, fitnessen

Woont er iemand in mijn omgeving en heeft zin in gezellig contact, laat mij maar weten!

Groetjes Fleur :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Robster
Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 2 augustus 2024

Hey Fleur! Ik ben Robbie, ook 25 en kom uit Leiden. In principe om de hoek dus ^^. Ik vind het zelf ook erg leuk om onder andere te wandelen, winkelen en uit eten te gaan. Laat me maar weten als het je leuk lijkt elkaar te leren kennen!

Esra
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 2 augustus 2024
Bloomflower schreef:

Hoi allemaal, ik woon sinds een tijdje in Noordwijk en ik ken hier nog niet zoveel mensen. Het lijkt mij leuk nieuwe contacten op te doen! 

Ik ben Fleur en ik ben 25 jaar. Ik hou van wandelen, winkelen, naar de bioscoop gaan, uiteten gaan, fitnessen

Woont er iemand in mijn omgeving en heeft zin in gezellig contact, laat mij maar weten!

Groetjes Fleur :)

Hey Fleur,

Ik woon niet echt in de buurt, maar online contact lijkt me heel gezellig! Hoe sta je hier tegenover?

Groetjes, Esra

Dex95
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 2 augustus 2024

Hey Fleur @Bloomflower , ik heb je een PB gestuurd. Groetjes, Dexy

NickM
Forum|alt.badge.img+3
  • Socializer
  • 23 augustus 2024

Hi @Bloomflower 

Leuk dat je hier ook bent te vinden! Ik kom zelf uit Westland/Den Haag, maar wellicht vind je het leuk om elkaar beter te leren kennen! Ik zou mezelf omschrijven als extrovert, sociaal, gezellig. Gek op reizen, bezoeken van festivals, terrasjes, stedentripjes en avondjes met goede gesprekken en een goede dosis humor.

Kan je jezelf hier in vinden, stuur dan vooral een PB! :D

Greetz,

Nick

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen