Skip to main content

Gabriëlle, 28 jaar, omgeving Den Haag, Leidschendan, Voorburg

• 11 april 2024
  • 3 reacties
  • 169 × bekeken

Gabriëlle
Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal,

Ik ben Gabriëlle en ben 28 jaar. 

Ik ben opzoek naar nieuwe contacten, of dat nou online of fysiek is, maakt mij niet uit. 

Ik hou van koken, uiteten gaan, terassje pakken, drankje doen, bios gaan, dagtripjes maken, reizen, nieuwe dingen ontdekken en gewoon socialize hoeft niet heel spectaculaire. 

Liefs!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 11 april 2024

Hoiii welkom op de community @Gabriëlle!! Ik lees dat je online contact ook niet erg vind. Wellicht is het leuk om onze discord server te joinen? Er worden daar regelmatige evenementen en hangouts (dat is een groepscall eigenlijk) georganiseerd. 

ReneeM
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+5
  • Niet meer actief
  • 124 reacties
  • 19 april 2024

Hey! 

Ik ben zelf 25 jaar en woon op de Veluwe (Regio Noord-Veluwe). Leuke hobby's! Ik vind het ook leuk om te wandelen.

Ben je al bekend met de Discord server? Zo join je onze Discord! | Join Us community (join-us.nu)

Het is erg gezellig en ook hier worden regelmatig evenementen gedaan.

Je mag mij altijd een berichtje sturen op Discord (reneevdm) of op de Community!

LarsH
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 26 reacties
  • 21 april 2024

hoihoi of ik de juiste persoon ben geen idee, ik woon namelijk niet in de buurt maar ik zou het niet erg vinden om op en neer te reizen, het zou mij wel leuk lijken om eens iets te doen of gewoon online contact te hebben! Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik hier moet plaatsen 😅 maar goed! here goes nothing

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen