Skip to main content

Gabriel omgeving Amsterdam

• 30 januari 2022
  • 4 reacties
  • 63 × bekeken

Gabriel

Hallo, ik ben Gabriel, ik ben onlangs voor 1 jaar naar Amsterdam verhuisd, ik ben hier nu 2 maanden, ik zou graag nieuwe meisjes en jongens willen ontmoeten om meer te weten te komen over hun cultuur, gerechten en gebruiken, ik heb goede en hele slechte dingen en ik zou graag willen helpen en ook door meer mensen worden gehoord, ik hou van sport en motorfietsen ik hou van koken, sporten en talen leren Ik spreek momenteel Spaans, Engels en een beetje Frans

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

SharpSkinLaz
Forum|alt.badge.img

Welkom! Ik woon zelf ook in Amsterdam!

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 30 januari 2022

Welkom, tof dat je zoveel talen spreekt! 

Mark
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 30 januari 2022

hey gabriel

welkom en fijn dat je bij de community bent

van welke sport hou je het meest van?

en wat is je favoriete gerecht om te maken?

Rochella

Welkom Gabriel!

Leuk dat je je voorstelt! En goed van je dat je op deze manier meer mensen wilt leren kennen! Wat vind je het leukste van Nederland (tot nu toe?) 

Leuk dat je ook van motors houd! Ik heb zelf een Suzuki Gladius :v: Heb jij een motor? Wat vind jij leuke motoren?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen