Skip to main content

From the pan into the fire: Stefanie, 25, Omgeving Rotterdam.

• 15 januari 2025
  • 1 reactie
  • 119 × bekeken

Ren_Stefa
Forum|alt.badge.img+1

Hoi hoi, het is voor mij inmiddels al meer dan een jaar geleden dat ik hier me gezicht heb laten zien, maar ik zal mezelf toch even opnieuw voorstellen 🙈
Ik ben Stefanie, 25 jaar en kom uit Rotterdam. Ik kom helaas niet zo vaak buiten de deur en heb moeite met sociaal contact leggen ivm mijn autisme. 
Ik ben helaas in het verleden meerdere keren geghost (plotselinge beëindiging van communicatie) wat een nare smaak heeft achtergelaten wanneer het komt tot communicatie met andere mensen long-term.  

Anyway, ik hou van lezen, gamen, koffie drinken en creatief bezig zijn. Ik maak als hobby knuffeltjes (zie plaatje als recente creatie) die ik verkoop voor een goed doel. Aan games speel ik de laatste tijd veel Call of Duty (mobile, en de Modern Warfare series), en Baldurs Gate 3. 
Een van de dingen die nog op mijn bucketlist staat is om of vakantie te gaan naar bijvoorbeeld Italië. Wat staat er bij jullie nog op je bucketlist om te doen? 

Ik zoek voornamelijk mensen op dit forum tussen 23-29 voor een vriendschap om af en toe wat mee te gaan doen of wat te chatten etc. 
Het kan zijn dat ik niet snel reageer op berichten hier, ik krijg geen meldingen en vergeet het te checken.  😅 
Ik ben goed bereikbaar via Discord en zal een link achterlaten voor een server om me daar te bereiken 🤠
Welp… dat was mijn TED-talk, we zullen zien waar het me beland 😂

1 reactie

Søren
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • 6 reacties
  • 23 januari 2025

Knuffeltje is echt gaaf!

Is dat van een serie/game?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen