Skip to main content

FN10 24 omgeving Rotterdam (Zuid-Holland)

• 3 februari 2022
  • 7 reacties
  • 203 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hey allemaal! Ik ben Nancy, 24 jaar en woon in de buurt van Rotterdam (Zuid-Holland). 

Mijn hobby's zijn o.a. fotograferen, houtbewerken, sporten (echt van alles en nog wat) en nog meer creatieve bezigheden. Ik zou graag mijn sociale kring wat verder willen uitbreiden. 

Stel gerust vragen en wie weet tot horens! :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

kyrlo
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 3 februari 2022

hallo Nancy 

leuk dat je hier bent 

ik vind fotografie zelf ook leuk, waar maak jij zoal foto`s van 

en van houtbewerking wat moet ik mij daar precies bij voorstellen

Kevinnnet
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img
  • Niet meer actief
  • 3 februari 2022

Houtbewerking klinkt super cool! Ik ben ook benieuwd wat je dan zoal maakt.

Rochella

Welkom Nancy!

Leuk dat je jezelf voorstelt :blush:

Stiekem ben ik ook erg benieuwd naar wat je allemaal maakt met houtbewerking, heb je daar misschien een foto van die je met ons wilt delen?

Wat staat er nog op jouw bucketlist (wat zou je graag nog eens willen doen)?

Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 4 februari 2022

@kyrlo 
@Kevinnnet 

Bedankt! Ik fotografeer voornamelijk natuur, dieren en urban. 
Met houtbewerken maak ik als het ware tekeningen met een brandpen in hout. Ook maak ik voorwerpen, zoals bijvoorbeeld een vogelhuisje zelf. Een foto toevoegen lukt momenteel helaas nog niet. Ben nog een beetje aan het ontdekken hoe het hier werkt, haha.

Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 4 februari 2022

@Rochella 

Ik zou heel graag nog eens een helikoptervlucht willen maken. Dat lijkt mij zo enorm gaaf! 
Daarnaast wil ik nog heel veel van de wereld zien. En jij?

Rochella

@NF10 dat is cool zeg! Een helicoptervlucht! 😱 Waar ergens zou je dat willen doen? Bijv. Boven de stad waar je woont, of juist boven een natuurgebied, zee etc?

Ja, hopelijk kan en mag er binnenkort weer wat meer zodat die drempel om de wijde wereld in te trekken weer een stukje minder hoog wordt! Leuk hoor 👍

Ik zou zelf ook nog graag willen reizen, niet per se super ver: Noorwegen, Lapland.. en als het allemaal zou kunnen misschien toch ook wel Amerika. 

Je kunt een foto op de volgende manier toevoegen; je drukt op het laatste knopje boven je reactiebalk zegmaar. Maar het hoeft niet hè, het mag 😉👍

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 6 februari 2022

Hi, 

Ik kom zelf ook uit de buurt van Rotterdam en ven geregeld met fotografie bezig! Zijn er nog locaties waarvan jezelf denkt ‘dat is een echte aanrader?’

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen