Skip to main content

Ff voorstellen, Fethi, 28, Rotterdam

• 9 juni 2024
  • 1 reactie
  • 70 × bekeken

F.kocaa
Forum|alt.badge.img+3

Hallo allemaal, 

Mijn naam is Fethi, ik ben een buitenlander die al 3,5 jaar in Nederland(Rotterdam) woont. Ik ben erg gemotiveerd om mijn Nederlands te verbeteren en een sociaal netwerk hier op te starten bouwen. Mijn taalniveau is B1-B2.

Ik hou van kamperen, wandelen, tijd doorbrengen in cafés, koken en ik probeer twee keer per week hard te lopen (op beginnersniveau). Ik denk dat we veel gemeen hebben en ik zou het geweldig vinden om samen nieuwe avonturen aan te gaan.

Ik geloof sterk in het creëren van betekenisvolle verbindingen en ik ben altijd op zoek naar manieren om mijn sociale kring uit te breiden. Misschien kunnen we eens afspreken om een kopje koffie te drinken of een wandeling te maken in de stad?

Ik hoor graag van jullie

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Roseceous
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 128 reacties
  • 12 juni 2024

Haay Fethi,

Wat leuk om te zien dat je foto's bij je topic hebt gedaan. Je hebt vele hobby's. Waar kampeer je? 

Als ik vragen mag, waar kom je vandaan? 

Heb je al onze discord gezien? Hierin kan je ook met mensen in contact komen. Je kan dagelijks met elkaar praten en er zijn wekelijks hang outs. Je kan foto's met elkaar delen en je favoriete muziek in een kanaal delen.  In de hang outs kan je met elkaar praten, misschien een idee om hier ook je Nederlands te verbeteren? 

Groetjes Rose Telma

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen